indonesische tv op sateliet

A

agamenon

Goedenmiddag allen,

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een mogelijkheid indonesische tv te ontvangen op de schotel.

nu weet ik dat het net op een satteliet staat onder de horizon, dus geen signaal. ik geloof de thaicom zou het moeten kunnen zenden.

Echter na lang speuren kom ik op verschillende sites tegen dat het mogelijk zou moeten zijn middels het doorsturen van signalen. (satteliet naar satteliet) klopt dit of is dit een broodje aap verhaal?

mvg

Koning, J

Het lijkt me geen enkel probleem ik dacht overigens dat ze niet op Thaicom zaten maar nog veel verder westelijk ongeveer 113 oost de Palapa C3 .
Maar goed toen Step Vaassen nog voor de NOS werkte kregen we regelmatig beelden uit Indonesische beelden uiteraard zat daar een grondstation tussen die ze van de ene sat afhaalt en gelijk doorstralt naar een satellliet die hier te ontvangen is.

Aangezien er geen enkele Europesche provider een 24 uurs verbinding heeft via een grondstation met Indonesie zul je daar naar op zoek moeten gaan technisch lijkt het me geen punt.
Het grote punt zal zijn wie betaalt de verbinding het lijkt me dat hier niet genoeg mensen wonen die een schotel op het dak willen zetten en betalen voor Indonesiche TV.
Dan blijft er alleen het internet over dan heb je in Indonesie een snelle verbinding nodig en ook hier en zoek dan op het woord slingbox dan is het allemaal wel mogelijk

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan