info-box

Satrat

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
77
Ff een vraagje....als je op je buroblad met de muis op een snelkoppeling staat popt er een inobox-je op die dan bv. zegt snelkoppeling naar E-mail of naar hier of naar daar. Dat weet ik nu zo langzamerhand wel en de vraag is of dat te deactiveren is?
Bedank alvast.....

groeten v/d Satrat

Ja, daar geeft het zich die utility's voor zoals TweakUI etc. Daarmee kun je dan het pijltje weghalen bij de snelkoppeling, er zit dacht ik ook een funktie in om het "snelkoppeling naar" weg te halen, dat kan volgens mij zelfs ook ergens in het register.

Ik haal het zelf altijd weg, selecteer het icoontje, klik op F2 en verander het in wat ik zelf leuk vind.
Of als je de omweg wilt.. rechtermuisknop, naam wijzigen, of selecteren, dan 1 sec wachten en nog een keer klikken, dan wordt het blauw en kun je het ook editten.
F2 werkt sneller. ;)

Sorry BT....ik bedoelde eigenlijk de icoontjes die op de taakbalk staan en niet die, die op het buroblad staan...weetje nog wat???

Groet van de Satrat...

Oh dat?
Ik neem aan dat je de linkerkant bedoelt omdat je het ook over email hebt etc.
Dat is de zogenaamde "snelstart" balk, deze kun je gewoon uitschakelen.

Klik op een lege plaats op je taakbalk met de rechter muisknop en klik dan met de linkermuisknop op "eigenschappen".
Vink nu "Werkbalk snel starten weergeven" uit en klaar ben je.

Als je dat niet lukt kun je het ook doen via start->instellingen en dan "taakbalk en menu start" da's hetzelfde.

Bedankt BT...weer wat opgelost....Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.....

Groet v/d Satrat

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan