ink-jet cartidge

D

D.Quijote

FF een vraagje, ik heb nog niet zo lang een PC en natuurlijk een printer ( hp deskjet 3820 ) Maar eens raakt de inkt op en de hp cartridges zijn nog wel prijzig. Nu kan ik zelf wel gaan vullen maar daar hoor ik slechte berichten over ( knoeiboel en zo ) Nu heb ik een alternatieve cardridge gekocht van het merk Ocean kent iemand die, en werken die goed ???? Groetjes uit het zonnige zuiden. D. Quijote

Het merk Ocean zegt me niets, voor zover mij bekend werken de alternatieve cardtridges voor HP best goed, maar dat is dus wat ik van anderen gehoord heb.

Afhankelijk van het type HP en dus de gebruikte cardtridges wordt het wel of niet een knoeiboel.
Als je het type hebt van de 500/600 serie, dat hoeft helemaal geen knoeiboel te worden.
Zwart voor bijv. de 880 is ook niet zo lastig, maar de kleurencardtridge weer wel.

Het probleem is dat er op een pc beurs ook altijd diverse aanbieders staan met refill sets en dat ze allemaal zeggen dat het geen knoeiboel word en dat zij het beste spul hebben.

Er zijn zo bijv. 2 soorten refills met spuiten, de ene is knoeiboel de andere werkt vrij redelijk.
Heb hier ook zo'n ding liggen en zal wel moeten want voor de 880c is er geen alternatieve cardtridge voor kleur.
Nja.. is er wel maar die is dan ook bijna even duur als een echte.

Zelf gebruik ik voor de zwarte ook alternatieve cassettes.
De kleuren heb ik wel altijd van HP ivm kleurverschillen.
Zeker als je foto?s afdrukt moet je daar rekening mee houden.
Avensis

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan