inruilactie C+

F

franshals

Om technische redenen zullen begin december twee decoders van een wat ouder type
niet langer volledig functioneren. Het gaat hier o.a. om de Pace 500 G4 ontvanger.

Als u in het bezit bent van een Pace 500 G4 zult u met ingang van 1 december minder
Nederlandse zenders ontvangen. In een drietal fases gaan de zenders van SBS, RTL en
alle overige omroepen in januari op zwart.
Wij raden u dan ook aan om zowel uw smartcard als decoder te vervangen.

Vervangingsaanbieding
Als gebaar naar onze klanten werken we op dit moment aan een vervangingsaanbod.
Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen ?n een speciaal vervangingsaanbod
voor uw decoder en smartcard ontvangen, dan kunt u zich hier registreren.
http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=416&try=2

Op zich lijkt me dat een positieve ontwikkeling.
Zouden ze zich wat aantrekken van het commentaar dat ze recentelijk mochten ontvangen ?
Zal vast niet, maar goed.
Maar waarom moet het nou weer op deze manier ?
Wat nou kaart vervangen.
Ik heb vorig jaar de hoofdprijs betaald om mijn blauwe irdeto kaart om te ruilen voor dat rode ding.
Ik moet met ingang van die kaartwissel al betalen voor diensten waar ik eerder niet voor hoefde te betalen.
Ik ben blij dat ik een receiver heb die wel de B-frames aankan, want daar gaat het om.
Maar blijf maar oplossingen bedenken die de satelliet kijker tegen je in het harnas jagen, canal digitaal satelliet.
KPN (een goede en recente klant van jullie investeerders, hmmmm) lacht zich drie keer in de rondte.
Tegen de tijd dat jullie dat aanbod doen, doe je dan gelijk die LNB60 of hoe ga je dat ding noemen, en de andere zaken die je gaat wijzigen in de nabije toekomst erbij ?
Of moet je het daar juist weer mee terug verdienen.
Vergeet vooral dat de mensen die nu nog zo'n pace G4 gebruiken, dat onding van jullie club slikten tegen een flink rib uit het lijf, dat die mensen wél de trouwe klanten en pioniers zijn.
Of moet ik maar zeggen waren ?
Het zijn de gasten die daarvoor waarschijnlijk al analoog naar filmnet keken en van de ene op de andere dag naar het "veel betere" digitale systeem moesten.
En de boertjes buiten die graag RTL4 wilden blijven ontvangen.
Tuurlijk die mensen hebben na een kleine 10 jaar de tijd gehad om te sparen voor een fatsoenlijke set in plaats van dat pace onding.
Dus tijd voor een andere ontvanger, eentje die ook HDTV aankan (zoals eerder gezegd, zal vast niet).
Én SECA natuurlijk, al zou ik niet weten wat dat moet toevoegen.
Weer een mooie fase om irdeto de deur uit te werken.
Jaja, de klant moet er wel zelf voor betalen
En hij krijgt er niet een technisch beter product voor terug (de kaart bedoel ik nu he), dat weten de CDS techneuten zelf ook als de besten.
Nou gaat men bij CDS natuurlijk vertellen dat er geen goedgekeurde en nieuwe irdeto ontvangers zijn.
Maar er zijn wel degelijk nieuwe irdeto ontvangers (jawel, die ook HDTV doen).
Nee, "gewaardeerde" klant (echt?), koop maar een nieuwe kaart.
Tegen speciaal tarief hoor !
Toegevoegde waarde ?
Ja, nul !
Ja je mag een paar dagen gratizzz kijken naar al het fantastische dat CDS te bieden heeft als je mazzel hebt.
En dat je de mediahighway EPG (die je ook tegen wil en dank door je strot gedouwd krijgt) inmiddels ook op niet goedgekeurde ontvangers kunt bewonderen is bij CDS geheel onbekend natuurlijk.

Dus:
Aanraden is leuk.
Vertel me dan ook even waarom dat advies komt heer Wijdeveld ?
Waarom zou ik aan een nieuwe kaart moeten.
En zie ik dat ook tegemoet komen met mijn werkelijk perfect functionerende Nokia mediamaster 9500 ?
Want dan zou die de vitrine in moeten, naast de commodore 64.
De vuilnisbak gaat ie over mijn lijk zien in ieder geval.

[ Ik ben blij dat ik een receiver heb die wel de B-frames aankan, want daar gaat het om.]

Wat ik me herinner is dat je met de Pace 500 G4 maar een beperkt aantal Duitse (FTA) kon ontvangen , hetgeen te wijten zou zijn aan het onvermogen om die B-frames te verwerken .
Nu vertellen ze dat de Pace en de Echostar DSB 2000 om die reden niet meer ondersteunt worden .

Met die Echostar DSB 2000 kun je echter perfekt al die FTA kanalen in beeld brengen zelfs met de Echostar DSB 9800 , die evenals de Pace 500 , een Irdeto apparaat is , gaat dat prima .

Ik vraag me dus af of het wel om die B-frames gaat .
Als het er om zou gaan van Irdeto af te komen , zouden ze ook die Echostar DSB 9800 / Galaxis IRD500 en de grundig DTR1200 op de lijst moeten zetten .

Kortom , een vage aktie .

Ja Ptje, daar zijn ook nog werkende van.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan