Z
Zoeper ABA
Ik heb bij mijn oom een computer upgrade gedaan. Hij had een pentium 3 500 etc. Nu hebben we samen een moederbord van Asus, een AMD Athlon 2200+, 512 DDR-Ram 400mhz en een nieuwe grafische kaart (Ati radeon 7000 64 MB) gekocht. Ik heb het spul in een nieuwe kast gedaan, want in die k*t kast van Dell paste het niet. Alles netjes afgewerkt en toen zouden we Windows XP even installeren .....
Tot mijn grote verbasing liep de installatie procedure al direct aan het begin vast. De harde schijf heb ik niet vervangen, maar XP heeft daar al eens opgestaan. Aan het geheugen kan het ook niet liggen want dat hebben we laten testen. Voor mij en de telefonische helpdesk van norrod is het een raadsel wat er aan de hand is.
Hebben jullie misschien mogelijke oorzaken?
Jan
Ohja. Windows '98 en office 2000 brand ie er zonder problemen op.
Tot mijn grote verbasing liep de installatie procedure al direct aan het begin vast. De harde schijf heb ik niet vervangen, maar XP heeft daar al eens opgestaan. Aan het geheugen kan het ook niet liggen want dat hebben we laten testen. Voor mij en de telefonische helpdesk van norrod is het een raadsel wat er aan de hand is.
Hebben jullie misschien mogelijke oorzaken?
Jan
Ohja. Windows '98 en office 2000 brand ie er zonder problemen op.