Instelling van Wireless...

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Collega's,

Ik heb zo'n D-Link DWL-G730AP liggen alleen de pokke ding wil niet werken.
Het heeft hier iest mee temaken :

These are the settings to adjust wireless performance.
Beacon interval : (msec, range:1~1000, default:100)
RTS Threshold : (range: 256~2432, default:2432)
Fragmentation : (range: 256~2346, default:2346, even number only)
DTIM interval : (range: 1~255, default:3)
TX Rates : Auto 1 2 5.5 6 9 11 12 18 24 36 48 54 (Mbps)
Preamble Type : Short Preamble Long Preamble
Antenna transmit power : 100% 17dBm 50% 15dBm 25% 12dBm 12.5% 10dBm

Heb enig iemand een idee hoe diet moet staan dat die kan functioneren als client...

Groetjes,
deliyurek007

Ik heb alle instelling gebruik van gemaakt maar geen effet op een wireless router van office connect Wireless 11G Firewall router.

Heb op dit moment geen wep oftewel geen KEY inzitten staat open voor iedereen maar toch wil de pokke ding niet pakken iemand anders een idee oftewel een ervaring hoe dit kan en waar het fout ligt.

Groetjes,
deliyurek007

Als ik het goed zie is het gewoon een Accespoint, dan zit je in het verkeerde deel te kijken.
Je zult de ip adressen van het apparaat correct moeten instellen net als DNS en gateway.

Heb ik ook gedaan en niks fucntioneerd.....Je kan de ding zojuist eventeeul als Wireless Pocket Router gebruiken....zie v\link voor meer info http://www.dlink.com/products/?pid=346

Maar zojuist omgeschakeld je krijgt dat ding echter niet aan praat wat je ook doet ik snap het effe niet ik denk dat ik te veel moe ben dat ik effe niet meer kan denken van hoe en wat....
ik was de weg kwijt en nog steed eerlijk gezegd voor nu. Geen raad op dit moment blacktiger vandaar deze vraag.

Ik heb nu nu client versie gezet maar echter geen verbinding met de officeconnect adsl router van 3com en waarom niet ??????? dat is wel effe vreemd geen key of wpa etc...gewoon schoon maar toch geen verbinding...

Ik vraag me even af wat hier fout gaat ...

Groetjes,
deliyurek007

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan