intelsat 905

M

max2002nl

hallo allemaal
ik heb een probleem met de ontvangst van de intelsat 905 .ik wilde deze sateliet hebben omdat ik de zuid amerikaanse zenders wilde zien maar die kan ik niet vinden , ik heb wel NTA, PTV Global, punjabi just tv.
volgens kingofsat zenden deze zenders vertikaal uit en de zuid amerikaanse zenders horizontaal . wat kan ik doen om toch die zenders te ontvangen.
ik heb een triax schotel van 90 cm en een Dreambox 7000s met Gemini 220 image

De meeste zenders op 11675 V zijn in Irdeto 2 gecodeerd. De 3 zenders die jij wel kunt ontvangen zijn dus FTA.

De zenders op 11048 H zijn in MPEG-4 en 1 daarvan in DVB-S2 = HD wat de DM 7000 helaas niet aan kan.

Naar het schijnt kan je deze DVB-S2 zender (omdat hij FTA is) wel streamen naar je computer en bekijken met VLC media player.

Grt. Parabolica.

bedankt voor je uitleg en hoe kan ik dit via mijn pc zien?

Google even op Dreambox 7000 + MPEG4 dan kom je op de boarden terecht waar het een en ander wordt uitgelegd.

Grt. Parabolica.

parabolica;194609 zei:
De zenders op 11048 H zijn in MPEG-4 en 1 daarvan in DVB-S2 = HD wat de DM 7000 helaas niet aan kan.

Naar het schijnt kan je deze DVB-S2 zender (omdat hij FTA is) wel streamen naar je computer en bekijken met VLC media player.

Grt. Parabolica.

Helaas is de hele transponder met 10 zenders DVB-S2 en de Dreambox "ziet" die zenders geen eens hoe kun je ze dan streamen??

@Aart1944, Goede vraag, ik heb op een ander board het een en ander hier over gelezen en daar las ik verschillende meningen. Daarom schrijf ik maar 'naar het schijnt' en niet 'je kan'. Ik heb max200nl middels PM de link gegeven en hem voorgesteld om de vraag (hier) nogmaals voor te leggen speciaal aan DM7000 gebruikers maar hij is zo stil :)

Grt. Parabolica.

hallo parabolica
ik ben zo stil omdat ik aan het onderzoeken ben of er nog meer mogelijkheden zijn om Colombianse zenders te ontvangen.in het spaanse D+ zit Caracol TV maar dat is gecodeerd dit zou ik alleen maar kunnen zien als iemand wil cardsharing doen maar ik ken niemand die dat doet dus heb ik weer een probleem , ik onderzoek ook of het mogelijk is om sateliet zenders te streamen op internet om dit uit te zoeken kost veel tijd.als er mensen zijn die hier meer over weten hoor ik het graag en ik zal proberen eerder een reactie te geven

hallo allemaal
ik heb me er maar bij neergelegd dat ik die zenders niet kan zien met mijn Dreambox 7000s, daarom heb ik een pci kaart gekocht en wel Hauppauge wintv-hvr-4000/wintv-nova-hd-S2
maar als ik dan de satelliet scan krijg ik de zelfde zenders als die met de dreambox en met daze kaart zou ik ze toch moeten kunnen scannen.
wie kan mij helpen>

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan