Interne toepassingsfout windows mediaplayer...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Windows beschadigd bestand: het bestand of de map/windows/prefetch/wmplayer.exe-18DDEF9D.pf is beschadigd en onleesbaar. voer het hulpprogramma CHKDSK uit.

Iets in mij verteld mij nu dat de harde schijf aan het einde is, als ik deze meldingen ga krijgen...

Er is meer aan de hand met deze pc, want ook een cdrom van norton internet security, wil zich niet instaleren, dus ik denk dat ik nog wel even bezig ben, schoongemaakt is hij al, met alle gebruikelijke programma's...

En ook in de internetopties is 1 en ander al bekeken, want zoals al gezegd gaan er diverse dingen fout, want zo raak ik met deze pc met internet exploren niet in het inlogscherm vande postbank, en met firefox wel.

En toch lijken alle instellingen te staan zoals ze moeten staan...

Ik ben nu bezig met alles te updaten, zoals Java, en dergelijke, maar eventuele tips zijn op dit moment welkom. ;)

Yep, da's inderdaad zo ongeveer hetzelfde als een installatieherstel.
Alleen dan de eenvoudigere methode. Da's zeker te proberen!

Deze gaan we vanavond eens proberen. ;)

Uitslag volgt.

freggel we duimen voor je...

Dat zal nodig zijn denk ik , want het aangeraden programma geeft niet het gewenste resultaat. :confused:

Ik ben nu een virusscan aan het doen, eens zien of dat iets op gaat leveren, maar ik vrees dat het een compleet nieuwe install gaat worden...

Denk ook nog aan de tip die ik gaf betreffende installatieherstel, alhoewel ik er weinig hoop voor heb gezien die andere truuk niet lukte en da's vrijwel hetzelfde.

Als de fout alleen blijft bij die mediaplayer, de-installeer dat ding dan eens, want dat is ook nog een mogelijkheid.:)

Maar het zou me niet verbazen als de registry gewoon te ver vernaggelt is en dan blijft inderdaad alleen nog een versie nieuwe installatie over als oplossing.

Ik heb zojuist in de veilige modus alles verwijderd, want ik zag dat WMP tweemaal erin stond, en wel versie 2 en versie 10, hopelijk is dat het probleem...

Ook dat truukje van autoexec wat in de repairmap staat heb ik al geprobeerd...

Tumme wat doen sommige toch met hun pc's???

Nog maar niet praten over de "searchassistants" die erop stonden... Pffft.

Mediaplayer helemaal opnieuw erop gezet en ingesteld en dezelfde melding komt even vrolijk terug.

En ik heb geen zin in een volledig nieuwe install, want het is weer zo'n pc waar geeneen cd oid bijzit. :confused:

Eens zien wat we kunnen redden met wat zijstraatjes...

Want films speelt hij af met vlc, dus dat wordt de standaard.

Antivirusinstall ging ook niet, de cd loopt niet door, maar avast werkt wel, dan moet hij dat maar registreren.

En de bankzaken gaan via firefox wel maar met explorer niet...

Ik vindt alleen weer jammer dat ik hier ook weer niet weet wat het echte probleem is, ondanks de nodige scans die er ook weer gedaan zijn.

Ook al een scan met The Cleaner geprobeerd?

Maar er mist nog iets zie ik...

DirectX kan ik nergens gevonden krijgen op deze pc.

Ik weet het ff niet meer, morgen middag toch eens gaan vragen wat er bewaard moet blijven.

Goh, die cleaner ken ik ook, maar dan doet windows mediaplayer het zeer zeker niet meer.:biggrin:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan