Internet bankieren,kan ik de info 1 dag later nog terug vinden op mijn pc?

F

format c:

Hallo.
eventjes 1 vraagje wat betreft het internet bankieren.
Als ik nu de gegevens van mijn internet bankieren terug wil zien inclusief mijn persoonlijke pincode van 1 dag geleden.
kan ik dat dan terug zien via een speciale optie op mijn computer die ales onthoud,,,dus ook mijn pincode.?
dus dat ik die pagina nog kan zien met het actuele saldo van 1 dag geleden.

kan ik met cookies ook niet zien wat mijn pincode is?
of is er op een andere manier te achterhalen wat er op mijn eigen rekening staat? (stondt)

dit imv met mijn draadloos internet,wat wel goed is beveiligd,maar naar mijn mening nooit goed genoeg beveiligd kan zijn.

wie heeft dus wat tips om dit te kunnen achterhalen.

Format c: , volgens mij kan dat nooit!

Je moet iedere keer als jij jou pas invoert in de paslezer toch daar jou pincode invoeren, bij jou bank krijg jij een code die jij ook weer in jou paslezer in moet voeren, daar krijg je via de lezer weer een reply terug, en die geef je weer aan de bank....

Dus volgens mij bepaalt de bank met welke "codes" jij op jou account binnenkomt, en niet jou pc waar de eventuele cookies opgeslagen staan, zoals bijvoorbeeld jou pasnummer, en jou rekeningnummer. ;) ( niet opslaan is een optie)

hoi
klopt je kijkt steeds weer terug op jou bank afschrift op de bank
dus niet in het geheugen van de pc
maar steeds is daar de pincode voor nodig en daar staat ook nog een tijdlimit
voor anders komt er weer een nieuw nummer dit is voor de hacker,s tegen te houden
gr dalton

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan