internet explorer 64bit.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Vraag: Wat is het verschil tussen Explorer 64bit, en de gewone Explorer?

Kom ik op die site dan krijg ik iedere keer als ik een pagina open een vraag of ik Adobe Flash Player wil installeren, doe ik dat veranderd er niets, want iedere keer komt die vraag terug.

Ook nog als voorbeeld is het klokje dat rechtsboven zit niet zichtbaar.

Als je een recent systeem hebt, dan is dat voorzien van een 64 bit processor.

Die kan wel een 32 bit processor nadoen, maar werkt efficiënter als ie gewoon in 64 bit modus kan werken.

Alle delen van de programmatuur moeten daar dan ook wel op gemaakt zijn, en vandaar dat je het passende programma moet downloaden.

64 bit kun je alleen gebruiken als je besturingssysteem ook 64 bit is.

Dat kun je vinden door in de systeemeigenschappen te kijken.

Systeemeigenschappen vind je heel snel door op de windhoos toets en gelijktijdig op de pause/break toets te drukken.

We zullen eens gaan kijken Mas3, zodra deze pc weer opgestart wordt.

Maar ik ben er intussen ook al achter dat deze programma's standaard bij Windows 7 bijgeleverd worden, omdat men ervan uitgaat als men 7 gebruikt, men ook pc's heeft die 64bit zijn. ( Mister Google... )

Sterker nog, ik kom er nu achter dat die 64bit internet Explorer er pas opstaat na de updates die de nieuwe laptop gedaan heeft, dus ik denk dat ik of nog wat programma's moet updaten of dat laptop niet 64-bit is.

Ik ga dat van die windows/pauze toets morgen even testen.

Thanks voor de tip.

Kom ik op die site dan krijg ik iedere keer als ik een pagina open een vraag of ik Adobe Flash Player wil installeren, doe ik dat veranderd er niets, want iedere keer komt die vraag terug.
Let even HEEL goed op welke versie Flash hij wenst te installeren als het om een niet-Microsoft site gaat. Bij een aantal sites zag ik ook die melding maar bleek het om een Flash versie 7.x te gaan als ik het me goed herinner.

Als je die installeert of geinstalleerd hebt, dan ga maar meteen in veilige modus met netwerkondersteuning combofix draaien, want dan heb je 95% kans dat je de pc van een rootkit voorzien hebt.

Dat is lekker dan...

Ja sorry, ik kan er ook niets aan doen. Da's de nieuwe truuk tegenwoordig.:sad:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan