Internet kijken op de dreambox

O

osirius

Hoi allen,

Ik heb een dreambox 7000.
En wil via de dreambox internet kijken. Maar ik krijg het niet voor elkaar
er een internet browser op te zetten.

Weet iemand waar ik een werkende kan vinden, en hoe ik zoiets moet installeren.
De verbinding naar internet is wel goed, ik kan namelijk wel de updates van internet halen.
En de webradio werkt ook.

Groetjes,

Jeroen

Welke firmware heb je er in zitten?
Normaliter vind je bij vele firmwares een internet browser bij de plugins onder de addon knop.

De firmware die ik erin heb zitten is een PLI image, versie 1.06

of bedoelde je iets anders?
je hebt dan wel een harddisk en of usb stick nodig
waar je je /var in moet mounten
maar verder blijkt t allemaal ee beetje te omslachtig
en kun je dan beter die 5 meter naar de volgende pc lopen als je je yahoo mail wilt lezen

Ik heb hem nu wel bij downloads gevonden, het werkt, maar daar is eigenlijk ook alles mee gezegd. Heb de dreambox nu weekje of 3, en ben zo vanalles aan het experimenteren

Ja klopt daar is inderdaad zo'n beetje alles mee gezegd. Het is wat lastig met het toetsenbord en je moet het qua beeldkwaliteit niet vergelijken met een pc.
Er bestaan speciale toetsenborden voor de Dreambox die dan wel weer handig zijn om ermee te werken, maarja, volgens mij doen de meesten toch liever internetten middels de pc.:)

BT ik heb een toetsenbord maar dan is het nog vrij omslagtig het eenigste voordeel is dat je de letters wat vlugger kunt type
gr frans

Ja daar doelde ik ook op, op die letters typen. Muisklikken doen enzo zal nog wat lastiger zijn dus ik was iets te positief omtrent het voordeel.
Bedankt voor de aanvulling/correctie Frans!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan