"Internet" netwerken en hun opzet

Roberto

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
62
Een vraag naar aanleiding van de discussie koper vs glas:

Is er op dit board belangstelling over een beschrijving van het internet cq communicatie netwerken in de boze buiten wereld met daarin de grove functionaliteiten van het netwerk?

Laat het ff horen dan start ik een topic in Netwerken

waarom niet, kunnen we misschien toch weer wat van opsteken.
gr blokker

Als het goed is kun je zelf in de Cursus Netwerken niet posten. Maar het is wel interessant.
Je kunt gewoon hier een nieuwe thread aanmaken en het daarin plaatsen, dan wordt het door het team wel verplaatst naar het cursus gedeelte, eventueel voordien nog gefiltert van reply's die er niet tussen horen, mocht dat voorkomen.

Hetzelfde gaat namelijk ook gebeuren met de Suse thread die Kilroy gemaakt heeft, alleen komt die dan weer in een Linux onderdeel.

Hadden wij het er laatst niet over samen met de andere mods, om een apart forum te maken voor cursussen en dergelijke?

Dit is er een goed voorstel voor vindt ik.

Vandaar dat deze vraag dus ook even verplaatst wordt naar het forum "board" , om hem beter onder de aandacht te krijgen.

Ja, daar wil ik wel wat meer van weten

Oh da's eenvoudig uit te leggen. Ik heb geloof ik ooit het idee geopperd om het Cursussen forum te verbouwen.
Dan daar weer aparte usergroep toegang op te geven, zodat mensen die een interessante cursus wilden geven, deze daar dan konden plaatsen, zonder last te hebben van tussenkomende reply's zodat de informatie ook zuiver blijft.

We waren toen nog aan het bekijken wat voor interessants we dan konden maken, maar er was wat gebrek aan ideeën en van de kant van de gebruikers hoorden we ook nog niet veel over cursussen, behalve Kilroy die met zijn Suse cursus bezig is, die we daar ook nog in gaan plaatsen.

Feitelijk is het de bedoeling om gebruikers te vragen als ze iets interessants hebben, dit even te melden. We bespreken dit dan in het moderatorforum en als het team akkoord gaat, krijgt betreffende gebruiker toegang zodat hij kan beginnen.

Nu zich weer iemand meldt kan dit idee verder uitgebouwd worden en als er nog anderen zijn die iets hebben horen we dat uiteraard graag.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan