internet surfers vraagje.

• Topic starter multigek10.0
  • Startdatum
M

multigek10.0

hoi.
ik heb wel eens dat als je aan het surfen bent op het web,dat je terug wilt naar de vorige pagina.
meestal gaat dat ook wel,maar met sommige pagina's kan je klikken wat je wilt op VORIGE ,maar dat helpt geen moer meer.
met welke manier kan je dat dan wel doen.
dus de pagina die je tevoren gezien hebt,wil je weer zien maar dat gaat niet,omdat iets geblokeerd blijft.

wie wie wie.???
wil me helpen met dit probleempje.

Ja heb ik ook wel eens.
Door 2x h?????l snel achter elkaar op die linkerpijl (vorige) te drukken lukt het mij altijd wel .
De ene keer lukt het meteen, maar soms moet je dat wel 10x herhalen.

of op het kleine driehoekje Netnaast vorige drukken
en de site uitkiezen waar je geweest bent

Ik heb dit ook vaak Marc, (trouwens nog steeds geen format c:?) maar dan is het mijn eigen stomme schuld, want meestal als ik op een site kom die mij wel aanstaat dan bookmark ik hem direct, ik maak iedere keer als ik het net op ga een nieuwe map aan met sites die ik daar in op sla, dan kan ik altijd nog eens terugkijken, verwijderen kan altijd nog.

Ben ik hem dan alsnog kwijt omdat het vorige knopje raar doet dan kijk ik eventjes in de map geschiedenis, en daar staat hij zeker tussen. ;)

Oorzaak,

Normaal opent een internetsite met het eerste file: index.htm Als de website programeur nu in die eertste pagina een altenatieve startpagina included, wordt je daar direct naar doorgestuurd. Als je nu een pagina terug klikt, wordt je dus direct weer doorgestuurt naar de pagina waar je vanaf komt, en kom je in een kringetje terecht.
Kan je dus niet zoveel aan doen.
De enige goede oplossing is die van kweetniet.

Er zijn 2 goede oplossingen hangslot.
Die van Mr. Blue Sky werkt in de meeste gevallen namelijk ook.
Doe ik hier vaak zat, heel vlug 2 of 3 of 4x achter elkaar op vorige drukken en klaar.

Maar met dat kleine driehoekje is natuurlijk handiger, hoef je je niet zo moe te maken.
Wist ik zelf trouwens ook niet, nooit opgevallen dat driehoekje daar. Dus hier ook weer wat bijgeleerd.:)

ja dank je,dan weet ik dat ook weer.
sorry voor mijn late reactie,maar ik heb flinke buikgriep gehad,waar ik nog effe van aan het bijkomen ben.
dat krijg je als je spinazie doet opwarmen.

maar toch bedankt voor jullie tips.

Whoeps kookfout nummer 1 is dat wel :)

wacht even dat hoort eigenlijk op een ander formum

:) :) :)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan