Internet-TV...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Ik zie hier en daar wel eens van die livestreams voorbijkomen, en nu kom ik er ook eentje tegen, kwaliteit is niet slecht vindt ik.

http://nl.wwitv.com/

Wie weet er nog meer van deze sites?

Nou vraag ik iets???

:sex:

klik :stupid:

Maar toch eens kijken of we hier een verzameling leuke livestreams bij elkaar kunnen krijgen. ;)

Ik heb ook weleens zo'n verzamelsite gezien met diverse links naar streams maar toch zijn ze vaak onvolledig. Heel vaak kijk ik naar de website van de betreffende zender en op hun website staat vaak een stream of een selectie programma's. Zenders uit de USA zijn er wel qua streaming maar niet de networks. Maar op een aantal van die websites kan je wel weer iets vinden aan streaming.

Groetjes,
Costa Blanca Media

....oh ja,...mijn naam komt dus voort uit het feit dat ik een Spanje-freak ben en een website heb met een streaming radio uitzending met internationale hits en Spaanse hits, want er is meer tussen hemel en aarde, julio Iglesias en Flamenco danseressen....
Streaming TV doe ik niet, maar ik zet wel regelmatig fragmenten van de nederlandse TV op mijn site...

Die tweede link hoort volgens mij eerder in de off-topic thuis en dat zijn niet echt livestreams maar filmpjes.:biggrin:

Maar die eerste is wel leuk. De kwaliteit is zeker niet slecht, zelfs heel goed, en al helemaal vaak heel goed als je een dikke downstream verbinding hebt.

In de Satellite heb je bijv. kunnen lezen dat er diverse NL themazenders via internet uitgezonden worden. Die kun je niet eens op je tv krijgen (jammer genoeg), een ervan is bijvoorbeeld Politiek24, maar er zijn er nog een doos meer.
En goede kwaliteit hoor!

Ik hoop trouwens dat die thema zenders van de omroep op de sateliet komen.
Hilversum best en Geschiedenis zijn hele aardige kanalen maar voor zover ik weet alleen in duurdere kabel pakketten te krijgen (Casema Digitaal plus voor 9,95)

Maar Geschiedenis is wel te zien via hun site. Toch kijk ik liever Televisie via de TV en niet van achter mijn bureaustoel.

Nou dan hoop ik met je mee CostaBlacaMedia, want een aantal van die themakanalen lijkt me wel leuk.
Ook regelmatig gewoon eens fijn politiek24 kijken. Vooral 's nachts handig voor het in slaap vallen, daar gebruik ik nu nog Bahn TV voor, maar dat begint regelmatig 's nachts ook interessant te worden dus heb ik iets slaapverwekkenders nodig, politiek is daar uitstekend geschikt voor, althans de meeste politieke hamerstukken, notulen etc. etc..:biggrin:

En ik maar denken, dat je aan Darten denkt, om in slaap te vallen.

Bert

Hahahaha... nee hoor, als ik aan die partij van Adams gedacht had om te slapen, had ik geen oog meer dicht gedaan.:)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan