Internet via Schotel

V

valerio3

Ik ga binnenkort verhuizen naar een gebied waar ik geen ADSL-verbinding zal hebben en ben dus genoodzaakt een normaal analoog abbo te nemen,
Ik heb links en rechts een beetje rondgekeken om te kijken of er
ook mogelijkheden zijn om via de schotel een compleet abbo te nemen (inbellen etc).
Ik heb BYSKY gevonden, maar deze zijn behoorlijk prijzig, vanaf 89,95 euro per maand.
Is er iemand die mij hier meer over kan vertellen???

Alvast bedankt.

Je upload gaat via telefoonlijn.
Kijk even of het inbelnummer gratis is. Je zal nl elk commando / link die je aanklikt toch via je telefoonlijn moeten doen.

G

Upload en download via de schotel is inderdaad mogelijk. En precies waar je al aangaf: via BySky. Daar staan ook dealers bij waar het te bekijken is. Vraag bij zo'n dealer of hij/zij je met iemand in contact kan brengen die als klant gebruik maakt van deze dienst.

Het werkt wel mooi. Maar niet met je huidige lnb. Die is alleen voor ontvangst. Er moet een zend/ontvangst kop geplaatst worden. En het is over het algemeen raadzaam de diameter van de schotel groter te kiezen. Deze service is nog niet zozeer voor de particuliere gebruikers. Dat is in de prijs inderdaad terug te vinden. Vergelijk de prijs maar met een zakelijk kabel abonnement voor internet. Dan is dit niet duur.

Vooral wanneer je geen ADSL kan krijgen (en uiteraard geen kabel wilt ;) ) is het een mooie oplossing. En het geeft sommigen een warm gevoel in de onderbroek alles uit de lucht te kunnen halen. Maar dat is een heel ander onderwerp :biggrin:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan