internet

P

ploeger

internet via 220 werkt dat een beetje.
je kunt van die dingen kopen die je via 220 .
door kunt sturen bv naar boven
wie heeft hier ervaring mee,

Een kennis van me heeft dat, die wilde dat in zijn flatgebouw draadloos doen om internet in de garage beneden te krijgen maar dat lukte niet door al het beton.
Op hoop van zegen heeft hj toen van die 220 dingetjes gekocht en dat werkte bij hem prima moet ik zeggen.
Kan wel zijn dat het heel af en toe hakkelt en iets langzamer gaat dan met een directe utp kabel maar da's logisch. Doch over het algemeen gaat dat prima.

Het ligt er nogal aan hoe de situatie bij jou thuis is.
Dat geldt natuurlijk voor alle mensen die de aanschaf van zo'n systeem overwegen.
Bijvoorbeeld wanneer je een 3 fase aansluiting hebt (380 of tegenswoordigs 400 volt), dan zal dit niet werken op alle stopcontacten in je huis.
Daarvoor zijn dan wel weer koppelingen te koop waarmee je de signalen op alle fases kunt zetten.
Verder is het ook van belang dat je niet teveel storende zaken als dimmers, maar ook pc voedingen in gebruik hebt.
Ook grote hoeveelheden TL verlichting zal roet in het eten gooien.

Dus; wanneer je netspanning heel netjes is, ?n je geen 3 fasen hebt kun je zo'n setje best wel gaan aanschaffen.
Wat je feitelijk dan doet, is je interne netwerk door het stopcontact voeren.
De koppeling van die adaptertjes die je gezien hebt, gaat meestal via een gewone netwerk stekker.

Ow ja.
Wanneer je nachtstroom hebt, zou ik eerst even je energieleverancier bellen.
Want de omschakeling tussen de verschillende meters (en dus tarieven), gaat ook middels een "vreemde" puls.
Je netwerk-via-het-stopcontact is ook een verzameling "vreemde pulsen", dus dat zou ook interessante effecten kunnen geven.

Dus met het juiste pulsje zelf de meter op nachtstroom zetten!!??

Hehe ja daar zat ik al op te wachten.

Jij natuurlijk gelijk bij de een of andere wazige webshop zo'n setje besteld.
Ik ben er niet zo bang voor dat je zelf je tarief zou gaan aanpassen.
Maar wellicht heeft zo'n systeem wel tot gevolg dat je reguliere pulsje zo af en toe ineens niet meer langskomt.
Dat zou toch weer wat minder zijn he.

Hoi,

In de laatste PCM staat een testje van die dingen

MAS3;183385 zei:
Hehe ja daar zat ik al op te wachten.

Jij natuurlijk gelijk bij de een of andere wazige webshop zo'n setje besteld.
Ik ben er niet zo bang voor dat je zelf je tarief zou gaan aanpassen.
Maar wellicht heeft zo'n systeem wel tot gevolg dat je reguliere pulsje zo af en toe ineens niet meer langskomt.
Dat zou toch weer wat minder zijn he.

Bij dezelfde wazige webshop waar jij je sateliet ontvanger gekocht hebt.
Ik ben er ook niet bang voor dat je zelf de sleutels aangepast hebt om gratis betaal tv te zien.
Maar wellicht heeft zo'n systeem wel tot gevolg dat je reguliere pulsje van canal + zo af en toe ineens niet meer langskomt.

Zo bedoel je het toch! je moet het wel even met humor zien hoor!!
Eh de pot verwijt de ketel dat i zwart ziet.

Groeten Dustie

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan