Internetopties

rolsat

Active member
Waarderingsscore
1
Punten
18
Leeftijd
82
Hallo Computerfanaten,

Ik heb een probleem nl: Na een computerstoring krijg ik als zoekmachine msn.nl ipv google.nl.
Ik heb velemalen internet opties bewerkt en op google gezet maar als ik op internet surf krijg ik telkens msn.nl als zoekmachine en dat wil ik niet.
Hoe kan ik dit oplossen.
groetjes
rolsat

Blijkbaar gebruik je nog geen Firefox. Daar staat de search rechts bovenaan. En kan je met de muis eenvoudig voor andere zoekmachines kiezen.

@KK: Tja, dat kan zijn maar is geen oplossing voor het genoemde probleem althans er werd niet gevraagd om een alternatief.

@Rolsat: Waarschijnlijk is je pc geinfecteerd met ad of spyware, je zou eens Hitman Pro kunnen draaien, die krijgt al een hoop rommel er af.
Verder geeft het zich ook een methode (weet hem zo niet meer uit mijn hoofd) om je startpagina te locken, dan kan ook spyware hem niet meer wijzigen in een andere pagina.

Als je bijv. MSN Plus (waardeloze rommel) hebt geinstalleerd en niet de toolbars en zooi uitgevinkt tijdens installatie kan ik me ook wel voorstellen dat je startpagina steeds naar msn wijzigt.

Idd, er is geen alternatief gevraag. Maar er ook niet aangegeven om welk programma ofzo het dan wel ging. Vandaar dat ik alleen een goedbedoelde tip heb gedaan. Vandaar.

Correct, maar men ziet aan de probleemstelling wel om welke het gaat.
Firefox kent dat soort problemen niet, of wel?:)
Maar is niet erg.

Hallo computerfanaten

Het probleem is opgelost nl : 4 virussen ondanks norton systeemworks en Co
De problemen verwijdert en voila.
Dus sluiten dit probleem en bedankt boys voor de aangedragen oplossingen
groetjes
rolsat

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan