IP ban op s4a ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Satsjaak

Hallo

Zijn er nog meer mensen die een ip ban op s4a hebben of gehad?

Ik kan namelijk de site niet meer bekijken,
krijg de melding,
You are not authorized to view this page Forbidden: IP address rejected.

Is dit normaal?

Mvg,

Sjaak

Er zijn meer mensen met een ban daar, deze mensen hebben daar de regels meerdere malen overtreden, en een van de regels daar is dan, dat je een ban kan krijgen.

neem even contact op met de admin daar. Misschien halen ze je ip ban weg. of gewoon via een proxy inloggen ;)

Originally posted by Bigfoot1972
Wat had je gedaan dan?

Ze denken dat ik een handelaar ben.
Heb teveel tekoop aangeboden.

Mvg,
Sjaak
alias sjaakp ook op seti

Originally posted by boelie
Er zijn meer mensen met een ban daar, deze mensen hebben daar de regels meerdere malen overtreden, en een van de regels daar is dan, dat je een ban kan krijgen.

neem even contact op met de admin daar. Misschien halen ze je ip ban weg. of gewoon via een proxy inloggen ;)

Heb al verschilende keren gemaild maar krijg geen reactie.

Ik denk dat de regels bij ,, bijna ,, al de sat.boards het zelfde zijn, daarom vraag ik mij af waarom je op een ander board je gal spuit ???
Voor de mensen die al jaren lang met liefde en plezier zo,n board aan het draaien hebben gehouden is dat ook niet leuk.

Originally posted by flip
Ik denk dat de regels bij ,, bijna ,, al de sat.boards het zelfde zijn, daarom vraag ik mij af waarom je op een ander board je gal spuit ???
Voor de mensen die al jaren lang met liefde en plezier zo,n board aan het draaien hebben gehouden is dat ook niet leuk.

Ten eertste spui ik niet mijn gal.
Ik stel een gewone vraag.
En als ik iemand probeer te mailen en geen antwoord krijg wat voor een dan ook voel ik me behoorlijk in de zeik genomen.

Off topic
Zal nog eens een donatie aan een board doen.

@ Flip,kan je niet volgen hoor wat heeft hij misdaan en wat heeft hij hier uitgespuwd,zie na enkele malen lezen niets wat je antwoord zou kunnen rechtvaardigen.
Ps.ik mag daar ook niet meer op ,maar dat is omdat ik graag met sleuteltjes speel

Ik, wij kunnen niet bepalen wat iemand op een ander board gepost heeft, als ik ruzie heb met iemand ga je dat ook niet aan de grote klock hangen.
Er zal wel een rede zijn dat hij verbannen is, mij lijkt het dat hij goed weet waar de schoen wringt.
Als ik wat post weet ik goed wat geoorlooft is of niet, en neem dan zelf het risico om er af geknalt te worden.
Jullie toch ook, we zijn toch volwassen mensen .

Sorry hoor maar ik vind je reacktie niet die van een volwasenen.
Waarom reageren op iets wat niet gebeurd is en waar je niets van weet,hij mag toch een vraag stellen waar hij dat wil .

Na de Satdag, waar Duck een geweldigge inspanning heeft gedaan en aller lof heeft gekregen zijn er jammer genoeg toch enkele mensen ontevreden zijn geworden over de aanpassingen.

!!!! Er is niets meer op Duck !!!!
!!!! Uitgekeken op Duck !!!!
!!!! Alternatief voor Duck !!!!

En nog meer van die mensen die de dank voor al dat werk !!! door Duck op andere Satboards laten merken door middel van bovenstaande uitlatingen die voor mij bijzonder onprettig overkomen.
Gelukkig zijn er nog personen die overblijven, om het leuk te houden, en voor de funn.

Het clubje is toch klein aan het worden hoor,en al maar goed dat de satdag voor de board veranderingen er was anders zouden zij niet volk gezien hebben.
Ik antwoordt niet meer op dit onderwerp ( closed )

Mensen, rustigaan. Het heeft geen zin er discussies over te voeren.
Elk board heeft zijn eigen beleid en het is bekend dat men op s4a sneller gebanned kan zijn.

De vraag is gesteld, het antwoord is gegeven. Als betreffende geen antwoord op zijn emails naar de webmaster aldaar krijgt, kan van ons toch niemand hem helpen.

@Luxsat, ook als de boardveranderingen wel voor de satdag waren doorgevoerd, waren er ook zoveel bezoekers geweest. In Oosterhout op de Satnerds/Satfun satdag, was er ook niets illegaals en waren er ook die hoeveelheid mensen twee jaar geleden. Dat heeft er verder niet mee te maken.

@flip: dank voor de steun aan Duck.
Maar schrijver heeft inderdaad gewoon een vraag gesteld en niet zijn gal gespuwd over s4a.

Laten we het gewoon gezellig houden met zijn allen en verder gaan waar we gebleven waren met de hobby.

Advies: Als je een board bezoekt, ongeacht welk board, ga dan eerst op zoek naar regels en informatie en lees deze goed door, dan weet je precies waar je aan toe bent.

Sluiten maar Ducky.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan