Wow, meer als 1 miljoen gebruikers.
https://www.ad.nl/binnenland/fiod-h...-tot-10-000-zenders-netflix-viaplay~acc2759f/
https://www.ad.nl/binnenland/fiod-h...-tot-10-000-zenders-netflix-viaplay~acc2759f/
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Het is eerder andersom. Dit soort IPTV aanbieders wordt zo groot omdat de legale aanbieders zo duur worden en ze dan ook nog eens het delen steeds meer tegen gaan. Ik heb het in de loop der jaren zien groeien. En veel mensen wilden in het begin niet, maar hoe duurder legaal werd, hoe meer mensen overstag gingen, logisch ook.Door dit soort gebruikers worden de legale abonnementen zo achterlijk duur,
Klopt, maar veel mensen weten dat niet eens. Er zijn er zat die gewoon via een website bestellen die er heel officiëel uit ziet en nergens staat dat het illegaal is.aangezien ook zij strafbaar zijn.
Ik neem aan dat zij met hun abonnement van €10,00 met naam en rekeningnummer in de administratie vermeld staan.Sowieso moet je eerst die kijkers maar eens zien te achterhalen en dat is al moeilijkheid nummer 1.
Daar zal ongetwijfeld ook kritisch naar gekeken worden. Zelf heb ik geen idee hoe die dienst eruit zag en of het voor de hand liggend was dat de content niet geheel legaal gekeken kon worden. Mijn reactie was puur gebaseerd op de informatie uit het artikel van het AD.Er zijn er zat die gewoon via een website bestellen die er heel officiëel uit ziet en nergens staat dat het illegaal is.
Tegenwoordig word er ook steeds meer gedacht dat gebruikers van zo'n dienst het verspreiden in stand blijft houden. En dan is het ook maar net in welke mate BREIN en Netflix hierin staan (lees: de wil om de illegale kijkers aan te pakken/aan te klagen). Of het dan ook echt tot een aanpak zal komen blijft uiteraard altijd de vraag.Als je de verspreiders pakt, dan zakt het gebruik vanzelf wel in elkaar is de gedachte.
Het is eerder andersom. Dit soort IPTV aanbieders wordt zo groot omdat de legale aanbieders zo duur worden en ze dan ook nog eens het delen steeds meer tegen gaan.