Is dit misschien om Japan te pesten?

Bones

Addicted Member
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
66
Sinds 02/09/11 kan je FTA kijken naar de zender JSTV op Eurobird 9A (= 9 graden oost), op 11938H, 27500, 3/4 in DVB-S QPSK (met dank aan de Vrije Fries! voor zijn melding onder Transpondernieuws September).

Je zou dus denken dat je naar Japan kijkt (JSTV staat normaal gesproken voor Japan Satellite TV).

Dit is echter niet het geval; je kijkt "gewoon" naar China: Jiangsu TV.

Als je deze zender inleest zie je echter JSTV staan.

Ik vind dit een beetje plagiaat van de afkorting van de originele Japanse zender; ik begrijp ook niet dat dit mag.

Vreemde zaak toch?

Ik moet enige vraagtekens zetten,bij je onderwerp...

Buiten de uitbaters van Japanse (of in dit geval Chinese) eethuizen,zullen er in dit deel van Europa toch maar weinig kijkers zijn,voor dat station???

Ik heb al moeite met alle zenders,die doorkomen in talen,die ik begrijp...

Een kennis vertelde,dat hij wel 6000 zenders kon ontvangen...

Hij rekende wel zelf voor,dat als hij ieder kanaal een halve minuut zou zappen,dat erg veel hele minuten zou vergen,en ruim twee dagen,plaspauzes niet meegerekent...gr.George

Een kennis vertelde,dat hij wel 6000 zenders kon ontvangen
Hoi George,

Ik ontvang maar 1750 TV-zenders (bijna alle pulp-zenders -zoals bel-sex- heb ik verwijderd).

Ik ontvang slechts de satellieten van 53E t/m 18W, daarna staan er huizen in de weg.

Hoi Bones,

Ja,als je de "bel sex" zenders niet wilt zien,is het geen wonder,dat je zo weinig zenders hebt... :biggrin: gr.George

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan