Is dit Pikkie?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Ik heb van iemand ( ene Multispeur. ) een foto gekregen van een man die een interview geeft op het Oktoberfest, en men denkt dat dit Pikkie is.

Nu denk ik dus dat ik Pikkie ken, maar het zou kunnen dat hij incognito op dat feest geweest is.

Hij maakt trouwens op de foto ook een nuchtere indruk, dus ik heb sterk mijn twijfels dat hij het is???

Misschien dat zijn maat BH meer weet. :biggrin:

Die nuchtere indruk maakt het inderdaad erg twijfelachtig. :biggrin:

Multiwaf

freggel1;217679 zei:
Hij maakt trouwens op de foto ook een nuchtere indruk, dus ik heb sterk mijn twijfels dat hij het is???

Misschien dat zijn maat BH meer weet. :biggrin:

Zo'n foto is maar een moment opname en kan misschien net op een nuchter momentje genomen zijn.

Over of dit nu vriend Pikkie is, kan ik me helaas niet uitlaten.
Dit ter bescherming van een goede burcht vriend. ;)

Big-Henk;217681 zei:
Dit ter bescherming van een goede burcht vriend. ;)

Daar was ik al bang voor, maar ik kwam deze week nog wat andere ouwe foto's en ik zie daar ene BH op nummer 51 staan. :biggrin:

Maar ik moet er ook bij zeggen dat ik van Pikkie ook nog andere foto's heb, maar die bewaar ik voor ons archief.

@Big henk. Jullie hebben alles goed afgeschermd zelfs freggel1 krijgt jullie niet in beeld. :biggrin:

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het pikkie niet is want de screenprint
is genomen 5 minuten voor de biertaps zouden worden afgesloten. (Zapfstreich)

Ik kan me niet voorstellen dat als de taps bijna worden afgesloten pikkie
een interview geeft en niet een paar extra "Mass" al had gehaald.

Multitapper:biertje:

Welke nuchtere man , ik zie alleen maar een fraaie rondborstige dame cup maat E
;-)

Ah nou snap ik hem, die cupmaat heeft hem meteen nuchter gemaakt. :stupid:

Nee dat was Pikkie niet, die lag hier bij te komen van het allerlaatst tapje. :biggrin:

PS freggel de link werkt hier nog steeds niet, maar dat komt misschien omdat ik de via Flash Player de opslaan mogelijkheid heb uitgeschakeld, zodat ik geen last meer heb van die Supercookies en Big Brother mij niet meer met irritante reclame kan volgen. ;)

Big-Henk normaal zou de link idd moeten werken, want het is gewoon een topic van dit forum.

Big-Henk;217689 zei:
Nee dat was Pikkie niet, die lag hier bij te komen van het allerlaatst tapje. :biggrin:
Aan de hoed is ie overduidelijk te herkennen. :biggrin:

Multisleep

Ja dat is hem ik herken hem aan de manier hoe hij zijn veters heeft gestrikt.

Ben der weer na 5 dagen feest nu eerst een paar strips paracetamol en paar daagjes bijkomen in de burcht.
Was geweldig veel bier heel veel bier.....

pikkie Heb je ooit zulk prachtig weer gehad als dit jaar?

Of heb door al die pullen daar niet zo op gelet? :biggrin:

Multispeed

Het is soms zwaar thuis komen voor Pikkie als ie een paar biertjes teveel op heeft,
maar hij neemt wel altijd iets te eten voor hem mee, zodat ie niet met een lege maag naar bed gaat. :biggrin:

Het is zeldzaam dat we bewakings beelden van de burcht vrij geven, maar dit is bewijs dat de burcht goed beveiligt is :biggrin:

Zielig!!!!!!! Zoveel mooie vrouwen daar en niet eentje die hem binnenlaat ???

freggel1;217719 zei:
Zielig!!!!!!! Zoveel mooie vrouwen daar en niet eentje die hem binnenlaat ???

Nee niks zielig!! Doodgewone goede huisregel. met drank op niet rijden, of bereden worden.
Wij gaan netjes met onze dames om.
Daar weet Pikkie zich netjes aan te houden, hoeveel hij ook op heeft. ;)

Alleen jammer dat de vloer net in de was stond hadden de dames gedaan die zijn heel proper,vandaar dat ik wat moeite had met lopen gleed iedere keer weg.

Ik heb hem gezien!!!

Nou is het aan jullie om Pikkie tussenuit te halen. :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan