Fijn dat je hem geprobeerd hebt Green Hornet, want ik las de tip dus wel ergens daarom gaf ik hem ook, maar had hem zelf nog niet getest, zal het dan zeker eens gaan doen als jij hem getest hebt en zegt dat er zoveel fijns in zit want dat hoort zich wel goed aan.
En met weghalen is het altijd effe een beetje opletten. Vaak installeren p2p programma's (kazaa, emule) ook adware en als je die weghaalt werken die programma's niet meer, maarja, da's dan een keuze die je zelf kunt maken.
Er is 1 programma wat ik nooit zou willen gebruiken, is wel eens vaker reklame voor gemaakt op internet zelf (niet hier gelukkig), moet je ook registreren, maar die geeft dus hopen foute meldingen zoals aanwezigheid van spyware die bijv. helemaal niet meer aanwezig is maar waarvan ie ergens in een history van de registry nog iets terug vindt, wat verder ook geen kwaad meer kan, maar ben de naam vergeten.
Heb zelf overigens geen last van spyware, of vrijwel nooit. Ik gebruik die Spybot en update regelmatig en daarmee kun je ook immuniseren (je browser), wat dan ook regelmatig gebeurt en tot nu toe 0 problemo.