Jaar 2004 toch nog goed voor sommigen

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
66
Punten
48
Leeftijd
122
Zie plaatje bovenaan forum

Ik zeg niks want weet er ook niks van,, maarja,, ik hoor altijd alles als laatste,, maar dacht dat dit soort postings nou dus hele discussies op gang bracht van ik heb dit jij lekker niet :(

Het schijnt dat SECA2 weer open is. Waarschijnlijk (zie plaatje) heeft Donald Duck SECA2 open.

Hoi,

ja maar hoe? waar? wanneer? waarmee? En vooral, ik wil het ook! :)

Ik neem namelijk aan dat als dit zo is, dat het op een manier is die toegankelijker is dan alleen voor de mafia kaarten sponsors.

Oftewel, de mensen die wel de hotseknotseplatitopus kaarten kopen.

groeten

Satbakker

Nee, nee geen discussie over ik heb dit en ik hou het voor mezelf.
Degene die de laatste tijd goed de boarden heeft gevolgd, heeft kunnen lezen dat een aantal seca2 op diverse manieren te zien is.

Uiteraard legaal via een abonnement en illegaal via een knotkaart2 (alleen italie, spanje en polen).

Omdat we het hele jaar een plaatje hadden met 2004 en een vraagteken en daarnaast het jaar 2004 uitgeroepen hebben tot het jaar van de satelliet, dachten we dat het huidige plaatje nu eindelijk op zijn plaats was. Al geruime tijd is op bepaalde manieren naar seca2 te kijken, alleen recent is het publiek geworden.

We willen hier alleen maar vertellen, dat het publiek is en met welke kaarten (originele en knot2) je het kunt zien. Verder geen details, want er wordt erg streng opgetreden tegen mensen die op de een of andere manier informatie verspreiden, waarmee je e.e.a. kunt verwezenlijken. We doelen dan op het bekend stellen of beschikbaar stellen van bestanden, het verspreiden van cams, of anderszins er handel mee drijven. Het medelen, dat er illegaal gekeken kan worden en met welke kaart, is volgens ons niet verboden en daar laten we het hier bij.

Hoi Duck,

Stel je hebt geen full abo, je kan geen knot of opos in je deco kwijt omdattie die familie nog niet snapt of je wilt niet cs-en, gaat het dan ook ???

Alleen een ja of nee volstaat ;) in geval er mensen mee spieken :biggrin:

Kerst groeten,

@Jay

Het feit dat met een aantal kaarten naar bepaalde seca2 kan worden gekeken, betekent niet pers? dat seca2 nu gehacked is. We weten immers niet hoe "ze" het technisch voor elkaar hebben, maar waarschijnlijk is er niet sprake van een hack maar van de gaten die er in de encryptie zitten (de bekende bugs). Dat zou ook verklaren waarom c+ nl (die een andere en iets betere encryptie gebruikt) niet in het rijtje staat.

Ofschoon we het niet hebben getest, schijnt het dat je met verschillende cams hetzelfde resulaat bereikt.

In ieder geval geldt voor de dreambox en dbox2 gebruikers het volgende. Met bepaalde emu's gaat het ook, maar niet zonder meer, je hebt dan ook bepaalde informatie nodig zoals rsa-keys, ppua en mk's. Heb je die dan kun je idd ook de genoemde seca2 kijken op je dreambox/dbox2. Heb je die niet dan wordt het moeilijk, want aan de eerder genoemde gegevens is niet eenvoudig aan te komen.

Voor andere ontvangers hebben we geen informatie, dus wat dat betreft moeten we het antwoord schuldig blijven.

Ojee vergeten te melden....

Voordat er nu mensen zijn die overwegen bepaalde (relatief) dure kaarten/cams aan te schaffen: KIJK UIT !

Er wordt nl. op diverse boarden geschreven dat begin 2005 zowel spanje als itali? overwegen van seca2 af te stappen. Als dat zo is, dan zijn die mensen gewaarschuwd en die tellen dan volgens de zegswijze voor ....

Een X-cam is toch niet zo duur ?49,- en je kan hem altijd wel gebruiken.

ik zeg ok niks het plaatje boven aan ziet er cool!!uit
grtz roufa!

ik zie liever een blote duckin ,met grote tieten.
en wat anders dat open staat.

Originally posted by format c:

Maar je moet maar zo denken het begin is gemaakt, andere forums staan er al weken vol van ;)

Maar wat ik zoek is er niet. Of te wel zo als sommige zeggen er zit een hoop rommel tussen.(fake)

Originally posted by format c:
dus dan betekend dat er toch wat open is dus in dit geval het blousje van duckin

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan