@Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gsxr

als ik op je WWW button druk wordt ik verwezen naar je homepage, maar daar staat:
*Last updated: 19-09/ 20.10 uur:*From today i wont upload any files anymore on this homepage*****

Houdt dit in dat je met de boris files bent gestopt of wordt er alleen niet meer op deze site gepost?

m.vr.gr. GSXR

Dat houd precies in wat er staat. Dat Jack geen nieuwe files meer zou uploaden naar die pagina...

Dat is wat... moet je weer zoeken naar andere alternatieven. Jack zal wel direct niet meer zo populair zijn.... Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer.... Uit het oog, uit het hart :)

net wat je zegt. 'naar die pagina'.

Kan dus nog inhouden dat ie wel post bij de uploadpagina volgens mij. vandaar mijn vraag. Ik kan me Jack's standpunt best begrijpen alleen is wat er staat wat vaag.
Dus Jack graag wat duidelijkheid aub. Heb tijden gebruik van je files gemaakt en zou het zonde vinden als je er mee stopte.

grtz GSXR

ff op een ander site gekeken maar noppes
Maar snap hem wel ,jammer maar helaas:(

Heb ik iets gemist over Jack ik heb niks gelezen dat hij ergens ontevreden over was.
Zou een slechte zaak zijn als hij er mee gestopt was want behalve de Borisfile's had hij ook altijd goede adviezen.
Als je thread had of hem pm mailde krijg je altijd een uitgebreid antwoord en vaak snel ook.
Laten we nog maar ff afwachten misschien is hij gewoon een weekend weg.

gogo

Nee hij is echt geen weekend weg hoor, hij is gestopt met de files, per pm is hij echter wel nog gewoon te bereiken.

Allemaal heel begrijpbaar en wil hierbij mijn dank uitspreken voor hetgeen Jack de afgelopen tijd heeft gedaan.
Jack het gaat je goed, eens moest er een eind aankomen.

P.s. te koop season :) LOL

Hoi allemaal,,

Even voor de duidelijkheid,,

Ja ik ben gestopt met het uploaden en updaten van de files,, reden doet er verder niet zoveel toe maar denk dat dat wel duidelijk is als je de sticky post van Eendenteam heb gelezen.
Mijn site was al 3 keer de afgelopen week eraf gegooid.

Maar dit wil niet zeggen dat ik nu ook weg ben van dit forum,, zal hier heus nog wel komen en lezen,, en ook eventueel julie helpen als ik dat kan.

Homepage zal gewoon online blijven maar daar zullen dus GEEN files meer gepost worden.

Jack heeft "gesproken" en uhhhhh...

indien je hem wilt sprekken: hij is tegenwoordig ook in de chat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan