Tja, we merken het op Fun ook al langere tijd en dat was hier ook te verwachten en eigenlijk ook al langer de trend.
De commerciele winst ligt bij s 4 a die er vroeger een hoop geld en commercie (en andere dingen) tegen aan heeft kunnen gooien om het forum bekend te maken en daarom ook nog zo groot is. Want qua kennis zit er hier ook genoeg.
Je kunt wel allemaal gaan vertellen wat je aan het doen bent maar als je ziet hoeveel leden echt actief zijn (nog geen 20 volgens mij), ben je toch relatief snel uitgepraat.
Ik ben het dus met The Matrix, Hangslot en Pikkie eens.
Een "sociaal" board van maken? Wie weet... zou je eens aan Eendenteam moeten vragen. Geef eens een voorbeeld van wat je bedoeld?
Maar er zal iets moeten gebeuren als het drukker moet worden.
Freggel1 en ook ikzelf hebben al diverse dingen bedacht en geprobeerd, maar zelfs een HDTV en Blue ray en computer sectie op Fun hebben geen verbetering gebracht.
Tja... wat moet je dan nog?
freggel1 zei:
En nou geen geneuzel meer dat er weinig gepost wordt, aan de slag!
Nou, het is geen geneuzel. Het is gewoon een feit. En ik weet dat je het goed bedoeld en de zaak probeert een hart onder de riem te steken, maar "aan de slag" is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik denk dat als we het probleem gewoon durven aankaarten en bespreken, zoals hier nu gedaan wordt, dat er misschien nog meer mensen komen met idee?n hoe dat op te lossen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Dat noem ik geen geneuzel maar oplossingsgericht denken.
Of het helpt zal later blijken, maar als je het afkapt met "geneuzel" en "aan de slag" (hoe goed bedoeld ook), kom je geen steek verder.
Het wordt echt tijd de realiteit en waarheid eens onder ogen te zien, ook al vinden we dat totaal niet leuk wat er gebeurt. Dus ja er wordt weinig gepost en nee dat is niemand schuld en wat kunnen we doen ter verbetering?
Dus als iemand idee?n heeft over weer leven er in blazen, desnoods door verandering van sat naar ander soort board of combinatie "sat/iets anders" (vereist toestemming Eendenteam), laat gerust horen, alle idee?n zijn welkom.