Jenni heeft er een nieuwe collega bij!!! ( 16...)

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Anthea :sex:

Tja de zaken gaan ondanks de malaise hier goed! :biggrin:

Ik denk dat ze 16- zijn.

Multispeed

Ja die met die flabberlap ook al teveel gebruikt dus. :biggrin:

Nou nee, ze zijn wel 18 of 18+ maarrrehh...
Tja de zaken gaan ondanks de malaise hier goed!:biggrin:
Noem je dat goed? Omdat ze zo lief lachen en met z'n twee?n zijn kom ik afgerond naar boven toch slechts op een 5.
Dat is niet bepaald goed te noemen.;)

Het is alleen jammer dat het foto's zijn.

Als niemand ze wil, breng maar hier hoor, heb daar wel een weekje ruzie met de vrouw voor over. :lol: :lol:

Boets.

mag ik ze mailen :biggrin:

luca;196985 zei:
mag ik ze mailen :biggrin:

Ik denk het wel, want Boets heeft een eigen drukkerij, dus wie weet wat hij ervan maakt... :biggrin:

Wat ik er van maak? Zijn twee prima jonge bosnimfjes, beetje heropvoeden, passen dan precies bij de rest van de nimfen die hier rondlopen. Alleen dan een beetje uitkijken voor die Big-Henk want die schijnt ze te ontvoeren, zoals ik begrepen heb heeft hij er al ??n van mij weggekaapt toen ze opweg was naar de Freggelgrot om wat lood op te halen.

Boets.

Ik zeg niks..... :biggrin:

Ik zag 4 schijven met een pitje erop en deze laat bighenk zelfs met rust...

Ja inderdaad ik houd niet van pitjes :tietjes:
Gaan tussen je tanden zitten. :biggrin:
Geef mij maar kokosnoten! :prammen:

Inderdaad Big-Henk. Kwaliteit was ver te zoeken. Boets mag ze hebben hoor, of ieder ander die er happy mee denkt te zijn. Want degenen die dat willen hebben zitten gewoon onder een bepaald kwaliteitsniveau.;)

Je wilt toch immers niets hebben wat als onvoldoende geleverd wordt, toch?
Stel je voor ik lever je een drukpers die voor de helft werkt.:)

Maar ik vindt wel dat het niveau hier aan het zakken is en nog wel door iemand met een voorbeeldfunktie. Een onvoldoende te moeten geven is diep triest.
Anders moeten we ons er eens over gaan bedenken om Big-Henk ook maar tot officieel Duckleverancier van LW te benoemen!:biggrin::biggrin::biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan