John de mol op nickelodeon?

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Media-tycoon John de Mol wil op het kanaal van kinderzender Nickelodeon een eigen zender beginnen. Nu zendt dat station in de avonduren tekenfilms en afleveringen van Bassie en Adriaan uit. Tussen 18.00 en 02.00 uur wil John de Mol gaan uitzenden.

Het bedrijf van De Mol, Talpa, heeft op dit moment gesprekken met MTV Networks, de eigenaar van Nickelodeon. Vooralsnog zijn het nog maar 'inleidende gesprekken', aldus een Talpa-woordvoerder vandaag. Talpa kijkt ook nog naar andere partijen. Een naam en een datum waarop het station zou moeten beginnen is nog niet bekend

Bron ANP

Moeten we hier nu blij mee zijn of niet?

Een doorstart van TV10 gaat dat worden, 15 jaar na dato !

Originally posted by MAS
Een doorstart van TV10 gaat dat worden, 15 jaar na dato !

Ja zou het dan echt gaan gebeuren tja ik snap de man wel hij wil vrijheid maar of je die nou zal gaan vinden MTV Networks bevalt nog te bezien.

Bij mij kriebelt het ook nog steeds om weer iets met media te gaan doen als dat eenmaal in het bloed zit gaat dat er niet zomaar weer uit wie weet gebeurd dat nog wel is.

gr,

The Wizzard

dus we hebben zaterdag geen voetbal op tv???? ff bij de beuren kijken.

geus leeft nog ???

Geus,

ja dat is verrassend, prima dat je weer terug bent.

Jij was vroeger toch ook zo'n kei met al die goede files,
we zullen je straks weer hard nodig hebben nu Irdeto 1 op de tocht staat, ik hoop dat je niks hebt ingeboet aan kennis.

Welcome back, wat mij betreft,
Goka

Geus who the F*** is Geus,, oh die van de geuzen hehehe

Blij dat je er nog steeds bent Geus,, welkom terug,,

Enne wat voetbal betrefd,, jij heb toch wel Nickeledeon ( rot naam om te typen lol ) want daar word die gewoon op uitgezonden.

MKTV Sat op oa Hotbird zend de wedstrijd ook rechtstreeks uit.
FTA Mpeg.

Nog even wat aanvullende informatie geleend van vriend Huts:)

MKTV Sat op Hotbird
12188-V-3/4-27500

En dan TV-Geluid uit en Radio 10 GOLD commentaar erbij !!!

en dan nog even dit:
Thanks to Funmaster

donderdag 07-10-2004

John de Mol te gast in Twee Vandaag

In het Tv-programma Twee Vandaag van vrijdag 8 oktober is John de Mol een half uur lang te gast. Ferdinand Fransen praat uiteraard met hem over over zijn toekomstplannen. De Mol zendt aanstaande zaterdag de voetbalwedstrijd Macedoni? ? Nederland uit via Nickelodeon, zijn eerste actie op weg naar een nieuwe zender.

Een belangrijke vraag waarover wordt gesproken is hoe het medialandschap er over een jaar uit zal zien, gezien alle huidige ontwikkelingen en plannen. TROS-voorzitter Karel van Doodewaerd en Publieke Omroep-voorzitter Harm Bruins Slot geven hun visie. Ook reclamemakers, kabelexploitanten en de politiek spreken zich in Twee Vandaag uit. [Radio.NL]

hallo luitjes

geus heeft gezien dat het op het internet rechtstreeks wordt uitgezonden op www.oranje.nl dus alsje adsl hebt, hebje beelden nedelands commentaar. en dat geheel gratis! dat dat nog kan tegenwoordig.

groeten by geus!

p.s. jack het wordt weer gezellig op t.v.

Ik heb zojuist even gekeken naar John de Mol.
Hij is van mening dat alle wedstrijden van het Ned. elftal door
iedereen vrij te ontvangen moet zijn, maw iedereen zou kunnen kijken naar die zender. Hoe kan dat dan?
Of heb ik het bericht niet goed begrepen?

Ik hoor het graag van de insiders,

groetend,
Goka

Niet gezien,, vergeten,, maar hij komt nog bij Barend en van Dorp.

Nou voor niks kan je wel vergeten,, maar canal heeft er wel wat op gevonden.

Effe op hun site je eigen inschrijven voor het prachtige aanbod om voor maar ? 6, 95 per maand het Basis pakket te nemen,, heb je gelijk nog een paar meer thematische kanalen erbij zoals discovery,, Eurosport,, animall en mtv en VH1

En je krijgt dan ook nog het set top box pakket gratis ter waarde van ? 19.95 per jaar.

En vandaag ingeschreven is morgen kijken volgens hun.

Schijnt dat iedereen deze brief gisteren of vandaag gehad heeft die alleen een Set top box pakket hebben.

Originally posted by jack Effe op hun site je eigen inschrijven voor het prachtige aanbod om voor maar ? 6, 95 per maand het Basis pakket te nemen

Leuke aanbieding dit is standaart bij *anaal *igitaal dus hellemaal geen korting o.i.d.

Originally posted by jack En je krijgt dan ook nog het set top box pakket gratis ter waarde van ? 19.95 per jaar.

Gratis hmm dat is ook altijd al zo geweest bij *anaal *igitaal zit bij je basis in.

Originally posted by jack
En vandaag ingeschreven is morgen kijken volgens hun.

Tja dat kan omdat je het kaartje al hebt...maar als je naar ze belt kan het zelf binnen 2 uur geregeld zijn...

Mvg Chris

Sorry, ik was niet duidelijk.
Ik bedoelde te zeggen: alleen wanneer het Ned. elftal speelt,
dan zou het voor een ieder toegankelijk moeten zijn.
Hopelijk nemen ze de verlengingen incluis,

ALLEMAAL MAAR KIJKEN EN LUISTEREN VANAVOND!

Goka

Hallo

Dat zullen we zeker doen,nu nog even zoeken welke
frequentie radio 10 gold zit
heb boven geen kabel aansluiting dus moet ik even
zoeken,mar dat komt wel goed,
hummaxboy

wat een gedoe,overal .
welke frequentie zit die,enz enz.
wel 20 telefoontjes gehad,oude mensen die willen kijken weten die nieuwe zender hier op de kabel nog niet eens te vinden.

dus ook heel veel mensen die niks kunnen zien vanavond.
dus geen voetbal,voor velen oudjes.

ik vindt het zelf ook maar vreemd.
voetbal op een kinder kanaal.

Hallo multigek

Niet iedereen weet zoveel hellaas.Toch leuk dat je
van anderen wel antwoord krijgt.
Maar achteraf was het wel goed want wel geluid erbij.
Groetjes
Hummaxboy

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan