joker ca blackice crypt help

saat

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
66
he jongens,

Heb hier een bovengenoemde cam nu wil ik die updaten naar de laatste versie (is nl van een kennis).

Heb alles geprobeerd (met een fun 5 ) maar nada niks , en wat ik niet begrijp is et volgende cam loader is een hex file maar de rest zijn zogenaamde bin files , moeten deze geconverteerd worden ?
Ik doe dit met de volgende apparatuur:
fun 5
mastercard lc progger
masterburner
receiver dreambox 7000
strong 8000

Updaten van 0.77 naar 0.78 gaat wel ..

thkx

saat

De loader.hex is het programma voor de processort op je funkaartje.
Het zorgt ervoor dat de data in de eeprom word doorgegeven aan je cam.
En in die eeprom moet je dus de *.bin bestandjes doen.
Als het goed is moet je met je masterburner programmaatje (ken m niet, maar als ie zn naam ook maar een klein beetje waar probeert te maken) zodra je fun (5) kiest zien dat er een deel is voor de processor en een deel is voor de eeprom.
Je moet dus de bestandjes op de juiste plek neerzetten daar.
Mogelijkerwijze heb je met de funkaart ook nog te maken met zogenaamde configuratie bits die je apart moet instellen danwel controleren.
Hiervoor (dus of dat inderdaad zo is) zul je moeten gaan kijken op de plaats waar je die files die je hebt, gedownload hebt.

Eens chipcat getest en krijg nu responds alleen blijft de downloading nu hangen denk dat de kaart niet goed erased is .

thkx

saat

Chipcat kan maar proggen tot 64 kb dus een fun 2 is voldoende voor een fun 6-1 file maar onvoldoende voor een fun 5 dus toch Masterburner of Cardwriter nemen.

GR

Inderdaad je hebt gelijk stom van mij alleen gek dat ie met masterburner niet werkt

thkx

saat

Zijn er mensen in zd limburg met een cas 2 om mijn joker te updaten want met die fun 5 gaat niet werken .

graag pm

saat

Je hebt pm :)

hoe zit dat trouwes met de zeta de mijne ziet geen card dus de celebro ook niet

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan