Jokercam werkt niet meer

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Heb nu een probleem dat mijn jokercam helemaal niks meer doet,, decodeerd niet een zender.

Alleen Free XTV doet het nog.

Heb al geprobeerd om hem opnieuw te laden met 0.77 maar niks nada.

Hij ziet gewoon de kaart niet meer die ik erin doet.

Iemand een idee wat er nog mee te doen of ook maar in de kliko.

Dit is trouwens gebeurd nadat ik een aantal maal mijn season heb geprobeerd hierin voor hispasat,, kan dat er mee te maken hebben.

Ik heb ook geprobeerd met een season om Taquilla open te krijgen, maar hij werkt nog steeds.

Gerrit

Is mij ook wel gelukt om het open te krijgen,, maar toen opeens deed die helemaal niks meer en ook gewone fun kaart ziet die nu niet meer.

Waarmee heb je hem open gekregen, want mij lukt het niet.

Ik krijg wel codes en ecm sign ok op mijn PC maar geen beeld.

Ik heb een VHSat.

Gerrit

Die heb ik ook een palcom 2100ci

Emulatorek10a + Joker + Season = working 100%
Settings:
AtrRate - 4800
BaudRate - 4800
Parity - None
Stopbits - 10
Databits - 8

Gewoon dan op playboy gaan staan,, en wachten,, duurt effe voordat die eens van irdeto naar nagra springt maar op een gegeven moment krijg je dan beeld.

Maar het blijft wel steeds wegvallen hoor,, is gewoon een shit ontvanger die vhsat.

Is het je ooit gelukt om penta 1.11 in je magic te krijgen,, bij mij niet,, dat verrot die ook gewoon.

En van support hebben ze nog nooit gehoord daar bij vhsat.

Wat is een goede ontvanger, want ik wil een nieuwe aanschaffen.

Gerrit

stja wat is een goede,, humax,,sammy,, topfield,, dream.

Ik zou het niet weten.

Als je dat hier op het board vraagt krijg je 10 verschillende antwoorden en dan weet je nog niks.

Is denk ik een persoonlijke keus.

jokercam---seasons----funkaart--magic module--ontvanger,

Waar gaat dit topic eigenlijk over en wie zoekt er nu (nog) hulp??

Originally posted by jack
Heb nu een probleem dat mijn jokercam helemaal niks meer doet,, decodeerd niet een zender.

Alleen Free XTV doet het nog.

Heb al geprobeerd om hem opnieuw te laden met 0.77 maar niks nada.

Hij ziet gewoon de kaart niet meer die ik erin doet.

Iemand een idee wat er nog mee te doen of ook maar in de kliko.

Dit is trouwens gebeurd nadat ik een aantal maal mijn season heb geprobeerd hierin voor hispasat,, kan dat er mee te maken hebben.

hij jack heb jij de 078 en de 079 geprobeert meschien lukt het alles je over het heele netwerk zoekt vind je geen antwoord denk ik want de meeste gebruiken de mm minder ervaaren mensen met de jocker ik hoep dat het helpt
grtz roufa!

Ik kan gewoon geen nieuwe software meer in mijn jokercam gooien,, en hij ziet geen funkaart meer ook,, dat is het probleem en denk dat ik hem maar weg pleur.

Heb nooit eerder problemen hier mee gehad en heb er al een boel gedaan lol.

Ding is gewoon overleden denk ik.

tja bij de oude irdeto cam was dan de transistor kapot die de 5 volt voor de kaart lezer regelde, maar hoe dat met een jokercam zit zou ik echt niet weten.

gr blokker

Probleem opgelosd,, Nu is hij echt kapot hehehe,,

Heb hem opengebroken maar zag niks verkeerd en krijg hem nu toch nie meer dicht dus ligt nu in de kliko.

Topic closed hehehehe

Hmmm had hem toch niet in de kliko gegooid,nieuw doosje erom heen en je had toch iemand blij kunnen maken met freextv.
Maar ja pindakaas

Ik had dit probleem ook op mijn icecript.
Het schijnt dat er een transitor kapot is volgens deskundigen op ander board, dus dat wordt opsturen.
Ik heb de mijne nog niet terug.

Greetzz

Jack gooi hem maar in mijn richting, heb hetzelfde ooit gehad door season e.d. erin te schuiven. Twee mogelijkheden, kaartlezer switch defect of smd transistor Q1 stuk. Is een type transistor waar je makkelijk een vervanger voor vind op een ander printje of zo, weet nu meteen niet uit het hoofd meer pnp of npn...

Wat is je probleem met Penta 1.11 ? Heb je een cas interface ?
Kijk dan hier eens ivm dreamload en penta 1.11 die na 1x gebruik zichzelf wist, heb dat hier even aangehaald:
http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=16410

Mijn vorige werkgever zei me steeds: niks weggooien ! :biggrin:

Greets...

Originally posted by jack
Probleem opgelosd,, Nu is hij echt kapot hehehe,,

Heb hem opengebroken maar zag niks verkeerd en krijg hem nu toch nie meer dicht dus ligt nu in de kliko.

Topic closed hehehehe

Gelukkig heb je nog een paar jokercams op de plank liggen!

Gr Fred.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan