jongens wie heeft ervaaren met een router ansluiting?

Z

zeddini

ik heb een router gekocht het merk is sweex 10mb de eerste keer heb ik probleemen met ansluiting na een opgrade van de softwair krijg ik nu toegang tot internetten maar geen email kan leezen!!!wie weet de orzaak?
tweede probleem is de wirlesslaan van de laptop reageert niet op de router ik heb van alles geprobeert de hardwair uitgechakelt
en opniewe genstalleert krijg geen kontakt wie weet het orzaak of wat moet ik meer invoeren in de router of laptop
ik heb een toshiba satellite pro 6100 p4 window xp pro genstalleert
grtz roufa!

niemand ervaaren met een router ansluiting en een wirlesslaan ansluiting
danku!
roufa!

Tja, enige ervaring. Maar het is mij duister waarom precies mail het nu niet zou doen. Maar vanavond zijn er meer online die ervaring hebben met deze router!

ik heb het home ansluiting ik moet in de protocool mai.home.nl invulling email doet het nu
het blijkt ok dat de wirlesslaan van mijn toshiba stuk is of functioneert niet goed ik heb nu een pci card gekocht van het zelfde merk nu ben nog bezig met het ansluiting van de draadloze netwerk of dat lukt ben ik beniewet
grtz roufa!

Kan je ook je e-mail ophalen.
Dat wil zeggen: Hardware techniesch.

Heb je een firewall draaien?
Poortjes gecheckt?

Webmail geprobeert? (dit om te kijken of het niet aan de tegenpartij ligt)

ik krijg wel op mijn laptop signal uitstekend 1000% paket verzonden 1433 en ontvangen 0 en alles ik de pagina van internet open klik krijg melding error not conected firewall uitgezet en nog steeds het zelfde probleem
roufa!

Originally posted by zeddini
ik heb het home ansluiting ik moet in de protocool mai.home.nl

als je protocol geknip/geplakt hebt han het inderdaad niet werken
mail.home.nl moet deze zijn typfout zit m in mail

het is mij gelukt nu doe ie het prima ik heb wel wat gegooglet!!
grtz roufa!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan