K*Tkonijn.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Zit een giraffe in het bos een joint te draaien komt er plots een konijn voorbij gerend. "Gadver", zegt het konijn, "dat moet je niet doen, je kan beter met mij gaan rennen." "Eigenlijk heeft het konijn gelijk", denkt de giraffe en hij gooit z'n joint in de struiken en rent met het konijn mee door het bos.

Even later komen ze een olifant tegen die op het punt staat een gigantische lijn coke door z'n slurf op te snuiven. "Neeeeee", roept het konijn, "dat moet je niet doen, denk na en ga met ons mee rennen door het bos!" De olifant kijkt naar z'n lijn en blaast alles met een puf de lucht in. "Hij heeft gelijk", denkt de olifant en zo rennen ze met z'n drie?n door het bos.

Aan de rand van het bos zit een leeuw met z'n al afgebonden poot klaar om een shot hero?ne te nemen. Op het moment dat de drie voorbij komen geeft ie het konijn een enorme klap tegen z'n bek. Het konijn land bewusteloos 3 meter verder in de struiken waarop de giraffe en de olifant tegen de leeuw schreeuwen dat ie normaal moet doen. Zegt de leeuw: "het is goed met jullie, iedere keer als dat kut konijn aan de XTC heeft gezeten moet iedereen met hem mee door het bos gaan rennen."

En wat heeft KerstKonijn hier mee te maken? (* is toch een wildkaart?)

Heeft helemaal niks met Kerstkonijn te maken... ;)

* staat voor een "u" en om verdere uitleg te besparen. :biggrin:

Een * staat voor 1 of meerdere karakters ,een ? voor 1 karakter.

Ook als je k*tKonijn schrijft doet het vermoeden dat het een specifiek konijn is

Omdat * voor 1 of meerder karakters staat en je 1 woord schrijft kan het niet een u zijn omdat dat geen speciefiek woord opleverd.

en dan zou er k*t konijn moeten staan ook dan zijn 1 of meerdere karakters mogelijk

Dus het enige juiste wat geen uitleg behoeft is k?t konijn immers alleen a, o, i, u ,e zijn mogelijk,
Het lijkt wel na 12-en op SBS 6

Kat konijn nee
kit konijn nee
kot konijn nee .

Bent u nog wakker en weet u het antwoord bel (of zei ze bef)? me en die geldkoffer is voor u

Terug naar k*tkonijn ik kan er ook niks anders van maken dan kerstkonijn.

Of dit de zelfde knientje is als "onze" KerstKonijn durf ik niet te zeggen.

Hier zou Mister Spock geen spelt tussen krijgen, wa een logica.

Leef lang en voorspoedig..

geld niet voor Kerstkonijn, hihihiihihi

Bertje

T'is weer bijna kerstmis... :biggrin:

Nee! Dat moeten jullie niet doen, denk na en ga met ons mee rennen door het bos!

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan