B
baars
hoi mensen wie o wie kan mij vertellen wat voor een kaarten er in de dreambox 500 passen weet namelijk niet wat ik het beste kan nemen:o:o
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ja dat klopt, op die manier verkopen ze veel van die ontvangers via internet, op marktplaats zie je er zat. In de meeste gevallen verkopen ze dan ook nog niet eens een originele DM500 maar een chinese clone. Niet dat die slecht zijn, integendeel, maar ze vertellen het er vaak niet bij.en ze zeiden dit gaat via internet heb je gn abonnement meer nodig gaat allemaal automatich
nu ik heb net eff een oude smartcard van mij dr in gedaan luoter om te zien of die past maar die steek dr nog een stuk uit zo'n 2 cm?De smartcards van alle providers zijn even groot dus die passen allemaal.
Als je kaart al zo oud is, dan is het zeer zeker geen Seca3 kaart en is opnieuw activeren er ook niet bij maar zal er toch een nieuwe kaart aangeschaft moeten worden.toen nog 30 euro per jaar nu 10 per mnd zag ik net online