Loneranger
Jr. Member
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 65
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Correct, in de winkel zul je deze sneller kunnen vinden onder de naam Mediaguard CI of Mediaguard module zoals ook hier te vinden is.Seca CI moet kopen
@LonerangerGefeliciteerd met je aankoop; ziet er goed uit!
Ik denk dat je een Seca CI moet kopen -als je CanalDigitaal wilt ontvangen- omdat de cam van je kaartlezer voor Conax is.
"CONDITIONAL ACCES INTERFACE
PMCIA
2 Slot Common Interface
CONAX CAS
1 Slot Smart Card"
Groetjes,
Bones
@LonerangerGefeliciteerd met je aankoop; ziet er goed uit!
Groetjes,
Bones
@Lonerangerheb wel nog een vraagje over de lnbs.Ik heb er 2 en daarmee ontvang ik 4 satelliten, astra(cd) astra2, astra 1e3a en sirus en Bonum1.
Op deze satellieten zitten een aantal hd-kanalen.
Moet ik nu 2 lnbs hebben of kan ik volstaan met 1 lnb?
Ik denk zelf dat ik er nog 1 bij moet kopen, omdat mijn hdtv pakket van cd het niet doet en andere hd-kanalen wel...
Wie heeft voor mij het antwoord???
Bedankt voor de hulp
Paul
P.S. voor het HD-pakket van CDS heb je een apart abonnement nodig@LonerangerMAS3 heeft je al uitgelegd dat HD-LNB's niet bestaan.
Van die Bonum1 satelliet heb ik nog nooit gehoord.
Hoe kan je 5 satellieten ontvangen met 2 LNB's?
Heb je een draaibare schotel?
Groetjes,
Bones
Je hebt het over jouw HD pakket van CDS.
Bedoel je daarmee dat je je daarvoor apart geabonneerd hebt ?
Want dat is dus wel noodzakelijk.
Normaal gesproken zou ik dat ook denken als je logisch nadenkt, ligt qua afstand best wel ver uit elkaar, maar toch heb ik het, ik begrijp het zelf ook niet.Ja en met twee lnb kun je wel dicht bij elkaar staande satelllieten ontvangen zoals Astra2 op 28.2 oost en Eurobird1 op 28.5 maar Sirius op 4.8 oost en Bonum op 56 oost is echt onmogelijk.
Klopt, die regiozenders doen het niet, vanaf het begin staat ie al niet goed, kwam ik achter toen ik gisteravond op transponder ging zoeken, Astra 3 tp 11856/29500/v, waar de hd-kanalen zouden moeten zitten, kreeg ik een bereik van 85% en kwaliteit 10%Als je de tweede LNB niet goed op Astra3 hebt staan, is dat de reden dat je de NL HD kanalen niet ontvangt.De andere NL kanalen zitten namelijk op Astra1.
(Heb je wel de regionale zenders die ook op Astra3 zitten bijvoorbeeld ?)
.