kaartwissel aanbieding

L

lansbergen

Het houdt maar niet op.

Met kaartwissel voor eerste jaar gratis setup pakket genomen.

Sturen later toch een rekening voor euro 29,95. Er volgt een brief dat de rekening als niet gestuurd moet worden beschouwd.

Nu een maand later krijg ik rekening voor euro 19.95. Bij het vermelde telefoonnummer krijg ik niemand aan de lijn omdat er voor het kaartnummer geen service pakket zou bestaan. Moet het dure nummer bellen. Daar krijg ik eerst muziek en vervolgens de mededeling dat er nog 9 wachtende voor me zijn. Daar heb ik geen zin in.

Een faxnummer waar ik mijn grieven kan deponeren hebben ze niet.

Dit wordt te dol.

De juli update is wel doorgekomen dus als ze daar niet alsnog mee gaan rommelen zal ik voorlopig wel beeld houden.

toos

Je ben niet de enigste er zijn meer mensen die die brief gehad hebben gekker nog zelfs mensen met een abo of ze even voor
7-7-2005 ?29,95 willen betalen want anders worden ze afgesloten.

Na wat navraag gedaan te hebben bij die toko voor die mensen blijkt het om een vergissing te gaan die brief had nooit verstuurd
mogen worden.

Hoe bedoel je administatie na de samen smelting van UPC en anaal is het er niet beter op geworden en heb het gevoel dat er van de zelfde administratie gebruikt gemaakt word als die van UPC ja en dan weet je het wel.

klopt heb al 5 jaar abo heb nu al 3 keer aanmaning gehad,iedere keer bellen iedere keer sorry,maar ook iedere keer een paar euro lichter aan telefoon kosten,zo kom je ook aan een inkomen.
maar nog steeds geen update voor mijn kaart staat nog steeds op 30-6
gr frans

Allen,

Gisteren heb ik ook een acceptgiro gehad voor 29.90 euro.
Te betalen voor 07-07-2005, terwijl ik pas 64.95 betaald heb voor kaartje + herregistratie kosten + 1 jaar settop

Je mag van zo'n organisatie als C+ toch wel verwachten dat ze goed omgaan met het ledenbestand of zou het de warmte zijn??

Hopelijk doen ze nu eens iets goeds met die abo's, want je moet er niet vanuit gaan dat ze maar wat proberen, lijkt me.

Dus C+ medewerkers, als jullie dit mee lezen, gaarne alertheid en
attentie voor de juiste verwerking van gegevens.
Geeft dan wat meer vertrouwen en minder haat gevoelens tegenover jullie organisatie.

Goka

Eindelijk contact kunnen leggen. Kunnen het kaartnummer nu wel vinden. Zeggen dat het een foutje is en dat ze de rekening nu hebben geschrapt maar weigeren dat schriftelijk te bevestigen. Mijn protest wordt terzijde geschoven met het argument dat dat niet nodig is omdat de rekening zeker niet geind gaat worden en als er toch weer iets fout mocht gaan ik de naam van de medewerker heb die de rekening nu geschrapt heeft. Op naar de volgende aflevering van de soap.

vr grt Toos

Geen rekening meer gehad maar vandaag wel met allebei de kaarten zwart scherm.

Het lukte vrij snel om met de oude kaart weer beeld te krijgen en de update die tot dan toe was uitgebleven kwam ook vrij snel binnen.

De nieuwe kaart is een ander verhaal. Geen beeld en update aanvraag via internet had noch in de nieuwe noch in de oude ontvanger succes.

Uiteindelijk heb ik de kaart maar in de infinity gestopt en het met de SkyStar sateliet kaart geprobeerd. Aanvankelijk lukte het niet maar nadat ik de Mhz hoger had ingesteld kwam er beeld en even later kwam ook de update door.

Toos

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan