kan iemand dit vertalen

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Hier staat volgens mij iets over dat canal met seca wil stoppen en alleen wil verder gaan met irdeto.

Ieamand bekend met dit

Programy RTL4 a Nederland2 skon?ily v syst?mu Irdeto1
28.07.2005, 12:42

V holandsk? digit?ln? satelitn? placen? televizi Canal Digitaal (Astra 19,2?E) skon?ily v syst?mu Irdeto1 posledn? dva programy - RTL-4 (freq. 12,344 GHz, pol. H, SR 27500, FEC 3/4 a Nederland 2 (freq. 12,515 GHz, pol. H, SR 22000, FEC 5/6), co? v praxi znamen?, ?e provozovatel dokon?il p?echod abonent? a u?ivatel? na nov? verze p??stupov?ch karet.

V?echny programy Canal Digitaal jsou nyn? zak?dov?ny simulcryptem - syst?my Irdeto2 a Seca Mediaguard2. Vzhledem k ned?vn?mu prolomen? Seca2 u holandsk? Canal+ se spekuluje o opu?t?n? syst?mu Seca2 a pokra?ov?n? ji? jen v syst?mu Irdeto2, kter? je v tuto chv?li bezpe?n?j?? k?dovac? syst?m.

Zdroj: flysat
bron: http://parabola.cz/news.php?show=news&art=2574

De bron is vaag,maar ik kijk nergens meer vanop als ze de boel voor de zoveelste keer omzetten.
Dat heeft het verleden ons wel geleerd !!!!!!

Meeste receivers zijn tegenwoordig toch geschikt voor meerdere coderingen, of ze zijn van afstand door de provider geschikt te maken

Tenminste als ik dat door een translator haal dan komt er het volgende uit:

WITHIN Holland digital satellite placenta TV Canal Digitaal ( aster 19,2?E) do within system Irdeto1 ultimate two scheme RTL freq. GHz pol. H SR FEC 3/4 plus Nederland freq. GHz pol. H SR FEC 5/6), which within use znamen? , that pursuer write up transmigration subscriber plus user within nov? version access point Charles. V?echny scheme Canal Digitaal are nowadays in code simulcryptem systems Irdeto2 plus Seca Mediaguard2. With respect to newly force Seca2 with Holland Canal + to speculates within abandonment system Seca2 plus structured English query language yet solely within system Irdeto2, whoa them within wrap up while surer k?dovac? system

En het volgende rolt eruit als het vertaald wordt naar nederlands:

TE Nederland digitaal trawant placenta TV Wijk Digitaal ( sterretje 19,2?E) verrichten te systematiek Irdeto1 uiteindelijk tweetal uitbreidingsplan RTL freq. GHz pol. H SR FEC 3/4 vermeerderd met Nederland freq. GHz pol. H SR FEC 5/6), wie te toepassing znamen? , welk vervolger schrijf opwaarts transmigration intekenaar vermeerderd met verbruiker te nov? voorstelling vlaag top Kwakzalver. V?echny uitbreidingsplan Wijk Digitaal zitten vandaag ter wetboek simulcryptem systematiek Irdeto2 vermeerderd met Snijlijn Mediaguard2. Ten opzichte van newly krijgsmacht Snijlijn van Nederland Wijk + voor theoretiseren te verlating systematiek Snijlijn vermeerderd met zinsbouw Engels zoektaal toch slechts te systematiek whoa zij te sjaal opwaarts wijl zekere k?dovac? systematiek

Ik kan er geen brood van bakken? :biggrin:

maar even ter info: deze site heb ik er voor gebruikt...

Volgens mij staat er gewoon in een hoop woorden dat irdeto1 is uitgeschakeld en dat ze op die freqs coderen in Irdeto 2 en Seca 2 maar niets bijzonders dus.

GR

...Nederland digitaal trawant placenta...
...vlaag top Kwakzalver...
...uitbreidingsplan Wijk Digitaal...
... ter wetboek simulcryptem ...
...krijgsmacht Snijlijn van Nederland ...
...whoa...
...zij te sjaal opwaarts wijl ...

Is allemaal geheel duidelijk:

C+ is eindelijk de placenta kwijt (worden nu volwassen)
't waren toch een stelletje kwakzalvers!
Ze gaan nu van de digitale codering wijken,
dat is in de wet samen geschreven onder dwang van
een stanly-mes van de Nederlandse commando's.
whoa.. ('k weet niet zeker.... lach???)
Anders worden zij aan een sjaal opgehangen tot
ze wijl(-en) zijn.

Dit moet volgens mij de strekking van het verhaal zijn.

maandag is mijn vakantie afgelopen :(

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan