Kan iemand helpen alstublieft

U

ufuktan

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen gedag zeggen, dit is mijn 1e bericht hier op het forum.

Mijn vraag aan jullie is het volgende:

Ik ben een beginner Dreamboxer en ik doe aan cardsharing. Ik heb ook D-smart in mijn pakket, maar als ik dit kanaal wil kijken tijdens wedstrijden, krijg ik zwart beeld.

Nou heb ik van vrienden vernomen dat dit is vanwege 'attacks' die naar mijn dreambox worden gestuurd.

Mijn vraag aan jullie is of dit probleem te vermijden is en zo ja hoe? Ik wil nogmaals herinneren dat ik nog maar een beginner ben. Ik heb dus niet zo veel verstand van technische termen etc.

Hoi ufuktan, welkom op het Satellite FUN Board !

Zo te zien ben je nog niet zo gewend met het vragen stellen op boards zoals het onze.

Wanneer iemand een vraag heeft, dan wil ie altijd graag dat iemand astublieft helpt.

Daarom is dat niet de beste keus als onderwerp.

Beter is het als je de kern van je vraag in het onderwerp zet.

Die kern van je vraag gaat over cardsharing.

Wij ondersteunen cardsharing hooguit als het om interne cardsharing gaat, dat wil zeggen dat je met 1 kaartje op verschillende plaatsen binnen je eigen woning kan kijken.

Externe cardsharing waarbij je dus iets via internet zou doen, ondersteunen we dus niet.

Ik zie dat D-smart op Türksat zit, en daar in Videoguard gecodeerd is.

Videoguard is een sterke codering, en ik kan me er alles bij voorstellen dat dat niet altijd even soepel werkt met sharing.

De eerste zaken die men aanpakt als het om hackers gaat, zijn sport (met name voetbal hier in Europa en west Azië).

Dus als ze ergens anti hackers maatregelen nemen, dan wel tijdens wedstrijden.

Dat je beginnend gebruiker bent, is in je nadeel.

Dan weet je niet precies wat je allemaal kunt doen om uit te zoeken wat er mis gaat.

Wat belangrijk is om te weten waar je probleem vandaan komt, is natuurlijk welke software je in je box gebruikt om een en ander voor mekaar te krijgen.