Wel, de firmware zit er in. Maar het blijkt, dat een hoop lieden op Spaanse en Duitse forums uit hun nek lullen.
Overal wordt gezegt, dat de nieuwe (seca2)emu soft ook geschikt is voor de Kaon KSC-570H. Blijkt dus onzin. Er is nog geen nieuwe soft voor de KSC-570'.
Neem dus een oude (bij Digital Sat bijv), die geheel overeenkomt met de door jouw genoemde systeem info.
Ik heb een nieuwere KUP gebruikt, de KUP230.
Zet de ontvanger op standby (dus niet uit!) en open KUP. Laad de soft en kijk of de compoort goed ingesteld staat.
Klik dan met je muis in het witte venster en druk dan op de spatiebalk van je toetsenbord. Er verschijnt de medeling "Engineer mode".
Zet nu met de afstandsbediening de ontvanger aan en het laden van de soft begint automatisch.
Voor zover ik heb kunnen zien, is alles open wat open moet zijn ((Oostenrijkers, Fransen, Polen, Zweden,enz). Lastig, dat er geen editor voor de keys is. Je moet alle nieuwe keys dus handmatig er in zetten.
Verder is het belangrijk, dat in het menu alle blokkeringen (kinderslotje ed) uit staan, anders werkt de emu niet.
Keys wijzigen doe je in een "verstopt"menu. Je komt in dat menu, door achter elkaar geel-blauw-groen-menu te toetsen met de ab.
Het lukt me nog steeds niet om er een kanalenlijst in te zetten. Morgen maar eens verder puzzelen.