kaon ksf200 dood?

S

satwalker

Hallo Ik Kreeg een Kaon ksf200 van een maat van me

Hij is deffect

Doet helemaal niets

Hem is verteld dat de bootloader er uit ligt

Waar kan ik de nieuwe bootloader firmware downloaden en welke tool (S) heb ik daarbij nodig?

Lijkt mij wel geinig dat ding aan de praat te krijgen

nog iemand die een tip heeft?

Post al weer een tijdje geleden

Hoi Satwalker, ik heb voor jou eens gezocht op de Kaon die jij hebt maar ik kan er helaas weinig over in het nederlands vinden, duits spaans pools en dergelijke zat... En een talenwonder ben ik niet zo :biggrin:

Ik heb je daarom ook even een pm gestuurd met een linkje.

Voor zover ik nu lees wordt een kaon voorzien van nieuwe software via de rs232 poort, zie hier maar waarmee het dan moet is bij mij nog niet bekend, misschien dat iemand anders dit weet?

Ook heb ik een tip gezien dat er maar eens gezocht moet worden op "all stb 2000"

1 tip wil ik er nog wel bij plaatsen, doe op de meest gangbare forums maar eens een search naar " Kaon ksf200" dan kom je op de meeste sites uit op overige decoders, en zie je soortgelijke vragen staan, ik dacht het zojuist op het irsecaboard ook gevonden te hebben wat jij zoekt, maar de link die daar staat loopt helaas dood.

Succes.

@Satwalker, ik denk dat ik het programma gevonden heb voor jou, wat je nodig hebt voor je Kaon. ;)

KUP 230 Engineer Patch Gevonden na wederom lezen en zoeken op diverse forums, en daarna een zoekactie gedaan met Google op kup 230....

hier de info, en de site waar kup 230 te vinden is, is bijvoorbeeld Tursat (dot) kom...

Hopelijk kom je nu een stukkie verder. ;)

bedankt freggel voor de moeite

ben ook al druk in de weer geweest en zal jou mogelijkheden ook eens proberen

Hoi,

Loader er uit kun je niets verder aan doen, Enige optie is dat de ontvanger er uit elkaar moet, En dan een nieuw loader er in, En dan klaar is kees, WWW.HOBBYMAN.NL, Eerste even mailen , heel aardige man, En kost je heel weinig geld bijna voor niets.

Of je gaat naar het Helpdesk deel van dit forum en vraagt of iemand met een JTag in de buurt je kan helpen want als ik het me goed herinner word daarmee een nieuwe bootloader er in gezet.

Is al even geleden dat je gepost hebt, maar kwam de volgende link voor jouw ontvanger tegen www.hornet-stb.com ( mag dat ? )
Ga naar de download voor Hornet Baby STR,dat is de zelfde als de Kaon KSF-200 en je vind de bootloader , firmware en nog meer software.

Sako

Oke bedankt en sorry voor de late reactie van mij

Ben op vakantie geweest en had geen internet in de buurt

GA JULLIE TIPS ZEKER EVEN PROBEREN

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan