- Waarderingsscore
- 1.202
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Ik heb bij een supermarkt eens wat karamelsaus gekocht. Geen idee meer waar, vermoedelijk wel een van de bekende supermarkten./
Het was lichtbruine vloeibare karamel, maar als je deze op ijs deed, werd deze na een paar seconden hard en dat gaf een lekker vast karamel laagje. Misschien hoort dat zo met karamel maar dat weet ik niet.
Het flesje zag er ongeveer zo uit:
Dus plastic flesje, met een zelfde dop alleen dus lichtbruine kleur zoals karamel hoort te zijn en het merk is onbekend.
Ik vond op internet iets anders, heet ice cream sauce en was bij de Lidl verkrijgbaar, maar die is toch ietsie anders.
Heeft iemand een idee welke dat kan zijn of waar die te krijgen is?
Jumbo heeft hem niet, gisteren alles afgezocht.
Het was lichtbruine vloeibare karamel, maar als je deze op ijs deed, werd deze na een paar seconden hard en dat gaf een lekker vast karamel laagje. Misschien hoort dat zo met karamel maar dat weet ik niet.
Het flesje zag er ongeveer zo uit:
Dus plastic flesje, met een zelfde dop alleen dus lichtbruine kleur zoals karamel hoort te zijn en het merk is onbekend.
Ik vond op internet iets anders, heet ice cream sauce en was bij de Lidl verkrijgbaar, maar die is toch ietsie anders.
Heeft iemand een idee welke dat kan zijn of waar die te krijgen is?
Jumbo heeft hem niet, gisteren alles afgezocht.