kathrein UFS910

C

chrisjoh

heb moeite met de duitse handleiding.

weet iemand waar een nederlandse vertaling te verkrijgen is?

BVD

Hoi Chrisjoh en welkom op Satellite Fun.

Zoals je kunt zien heb ik je posting even verplaatst naar de juiste sectie. Het is handig om eerst even de beschrijven van een forum te lezen (staat er onder) voordat je er iets in post, waarvoor alvast dank.

De Nederlandse handleiding behoor je bij de ontvanger te krijgen als je deze aanschaft. Ik zou derhalve eens aan je leverancier vragen.

Hij moet te krijgen zijn want Arob levert hem ook gewoon bij de ontvanger.

Anders kun je ook proberen http://www.kathrein.nl/ te bezoeken en daar via de contact mogelijkheid een NL handleiding te vragen. Wellicht is Arob (.nl) ook wel bereid je een copietje toe te sturen.

Ik zag hem zo vlug nergens ter download, doch heb maar kort rondgekeken.

Black Tiger,

bedankt voor je berichtje.

Heb de ontvanger gekocht bij Arob waren 2 duitse handleidingen bijgevoegd op mijn vraag naar een nederlandse handleiding werd destijds ontkennend geantwoord men zou het proberen maar nooit meer iets gehoord.

Begrijp uit uw antwoord dat zij wel degelijk kunnen zorgdragen voor een nederlands exemplaar dus ga het weer proberen.

Nogmaals dank,

Chrisjoh

Ik ben gaan kijken op hun webshop en daar staat duideiljk erbij dat ze hem met een Nederalndse handleiding leveren.

Feitelijk zijn Nederlandse handelaren ook verplicht om voor een NL handleiding zorg te dragen maar dat is niet altijd het geval.

En als jij er 2 Duitse bij hebt, lijkt me dat ze er 1 teveel hebben in gedaan.:)

Gewoon dat verhaal ook zo vertellen dat je er toen 2 Duitse bij hebt gekregen en toch graag wel een NL had onderhand, omdat je die al gevraagd had maar na lang wachten nog steeds niet gehoord hebt.

Ik ga en dan wel van uit dat een zichzelf respecterende zaak als Arob het voor je in orde maakt, zoniet dan horen wij het hier graag.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan