kent iemand Ashampoo Burning Studio 5?

satshow

Sr. Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
28
Leeftijd
56
Ik kwam straks Ashampoo Burning Studio 5 tegen, ziet er mooi uit zonder toeten en bellen als ik de site mag geloven.

Kent iemand deze brandsoftware?

Brandt hij zonder problemen alle images, vobfiles enz.?

Bij de meeste progjes moet je een hoop instellingen doen, hier zie ik niks.

Ik ken het pakket niet maar er is een trial versie van 30 dagen, kun je hem proberen. Mijn smaak is het niet als ik het zo zie.

Ik gebruik op het moment cdburner xp, die is gratis, werkt goed en de systeem belasting is lager dan de bekende pakketen.

Het hangt er ook een beetje van af wat je meestal brand denk ik.

Niet echt een antwoord op je vraag maar mischien kun je er toch iets mee en het is een interessante discussie welk proggie het beste is.

Ik heb er van gehoord, maar ken het verder niet, ook de ervaringen niet.

Met Nero kun je eigenlijk alles, maar ik moet zeggen die gebruik ik ook niet overal voor. Dat was omdat een vriend me vertelde dat Nero eigenlijk geen 100% DVD compatibiliteit had, en Recordnow max wel, had iets met aantal tekens in udf files te maken ofzo.

Fijne is dat Recordnow max soms iets niet brand, terwijl Nero dan vaak ook niet wil, maar soms nog wel, en net dat kleine verschil bezorgt me dan met Nero een defecte cd. Als Recordnow hem niet slikt, dan is er echt iets mis, een goede graadmeter dus vandaar dat ik daarbij gebleven ben.

Tegenwoordig brand ik images met Alcohol120% en vob files (dus video_ts directory's) middels Recordnow Max, alleen moet je daar bepaalde instellingen dan niet vergeten te wijzigen telkens.:)

CDBurner XP ken ik ook niet, wel leuk dat het gratis is, maarja, daar liggen we normaliter ook niet echt wakker van dacht ik.:biggrin:

Die 30 dagen is niet zo erg hoor.

Heb hem ook niet getest hoor, wel al geinstalleert maar is echt bijna niks instellen.

Dat is een progje eigenlijk om niet bij na te denken, gewoon klikken en gaan als ik het zo bekijk.

Had wel een proef gedaan met een bestand van iets meer dan 750 mb, dat progje gaf aan dat hij niet op een gewone cd paste maar op een dvd.

Gooi ik hem in alcohol wordt hij wel gewoon gebrand.

Ik gebruik op het moment dvd decrypter of alcohol voor mijn image files de rest met nero.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan