keuken

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Vrouw tegen haar man: "Wist jij dat de meeste ongelukjes in de keuken gebeuren?"
Man: "Dat weet ik ja. Ik eet ze elke avond op!"

Mama," vraagt Liesje. "wat is eigenlijk een schimmel?" "Een schimmel, liefje, dat is een heel wit paard, net als dat van Sinterklaas."
"Waarom moet dat paard van Sinterklaas dan per see op mijn boterham zitten?!"

Vier nonnen gaan biechten bij de pastoor.
Non 1 "Ik heb een lul gezien!"
De pastoor in het biechthok zegt:
"Was je ogen met wijwater, en je zonden zijn vergeven."

Non 2 "Ik heb die lul zelfs aangeraakt!"
De pastoor"Was je handen met wijwater, en je zonden zijn vergeven."

Opeens beginnen non 3 en non 4 ruzie te maken.
De pastoor vraagt wat er aan de hand is.
Non 4 "Ja zeg! Ik ga mijn mond echt niet wassen met water waar zij haar kont mee gewassen heeft!"

Een vader loopt langs de kamer van zijn dochter en hoort een vreemd zoemend geluid: bbzzzzzz. Wat mag dat wel wezen? denkt de vader en hij kijkt om het hoekje van de deur. Ziet hij zijn dochter bezig met een vibrator. Oj?, hoe leer ik haar dat nu weer af? denkt de vader. Vlak voordat zijn dochter de volgende dag uit school komt, weet de vader het ineens. Als hij haar op haar brommer hoort aankomen, pakt hij de vibrator, zet 'm aan, en de vibrator omhooghoudend begint hij ermee door het huis te lopen. Bbbzzzzzzz. De dochter komt binnen en ziet haar vader met de vibrator lopen. "Pa!" roept ze uit, "wat doe je nou!?" "O," zegt de vader, "ik laat mijn aanstaande schoonzoon even het huis zien."

Er ligt een man op het strand met een blad over zijn geslachtsdeel, komt er een klein meisje aan en die vraagt aan die man;"wat zit er onder dat blad?", dus de man zegt;"daar zit een vogel onder." De man valt in slaap, en vijf maanden zijn verstreken als hij in het ziekenhuis wakker wordt. Als hij onder de dekens naar zijn geslacht kijkt ziet hij dat hier weinig van over is, dus hij zegt tegen de dokter;"wat is er gebeurd?....ik kan me alleen nog dat meisje op het strand herinneren!" Dus dat meisje wordt erbij gehaald en men vraagt haar om een verklaring, zegt dat meisje;" Ja ik was zo nieuwsgierig geworden naar het vogeltje dat ik het blad even had weggehaald, toen begon ik het vogeltje te aaien, maar het begon tegen mij te spuwen, en toen werd ik boos, dus ik draaide zijn nekje om en ik trapte de eitjes stuk en het nestje stak ik in de fik......!"

Er komt een vrouw een cafe binnen en gaat aan de bar zitten. Zegt die man naast haar: wwwattt bhen jejejjij llellijk. Zegt zij:
Wat ben jij dronken !!
waarop die man zegt: mmmaar ddat izz mmmorgen over !!

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan