Kijktip!!! Het kleine huisje op de prairie!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Mannen, en fietsenmeisjes, dit is een serie die jullie echt moeten kijken!!

Helemaal nieuw op RTL8!

Echt ik sta te kijken van de special effects die gebruikt worden in deze nieuwe serie!

Hier kunnen de makers van Star Wars, en Star Trek nog veel van leren!

Top dat wij deze serie vanaf dag 1 gratis kunnen kijken, dank U RTL!!!
En ook nog via Videoland door kunnen kijken, want, ooooohhhhhh, ik kan niet wachten wat er volgende week gaat gebeuren bij de volgende aflevering! [LET OP!!! Videejohland is niet gratis via de legale weg!!!] .

SPANNEND. :sleep2::sleep2::sleep2:

Prutsers.....

Kunnen ze nou gvd niks beters meer uitzenden en ons dwingen naar die betaal tv???????????

Gisteren nog even een stukkie film zitten kijken op Film1, een goeie joh, eentje met sjakie sjaan toen hij nog jong was, en de gesproken tekst nog voor liep op de ondertiteling, was even zoeken en synggronizeren, en na dat ik het gevindt had was de retegoeie film afgeloopt...

Ik blij met uitzending gemist en mijn HD recorder!

:sleep2::sleep2::sleep2:

Laatst bewerkt:
Pardon?

Ooooh ik zie het al... het was sarcastisch bedoeld, ik dacht al. :)
Tja er zijn toch wel mensen die van die series houden, o.a. mijn echtgenote, die hem volgens mij al langer via een Duitse zender volgt.
Maar ik vind alles beter dan wat ze eerst deden en dat was moderne dingen van 6 maanden of 1 jaar geleden alsmaar herhalen want dat is nog veel erger dan weer eens een oude populaire serie boven water halen.

Alleen begrijp ik dat over het dwingen naar betaalTV niet. Dat verwijzen naar Videoland (is van RTL) gebeurt met vele programma's momenteel. Is dus ook geen dwingen, want je kunt ook gewoon wachten tot volgende week op de volgende aflevering.
Maar op die manier proberen ze mensen natuurlijk wel te motiveren zo'n Videoland abo te nemen want daar verdienen ze ook geld mee. Echter ik denk niet dat echt veel mensen Videoland zullen nemen op Het Kleine Huis verder te kunnen kijken.

Ik begrijp dan echter niet je enthousiasme over een Jacky Chan film op notabene betaalzender Film 1? Als dat niet bijna net zo antiek is...

Inderdaad zzzZZZzz... ?

Die van sjakie sjaan was ook sarcastisch, zie hoe ik zijn naam tiep!

Sorry, maar ik snap jou insteek wel, maar ik kijk tegenwoordig iets meer naar de tv, en zie dan een serie die ik graag kijk, en na een tijdje merk ik dat ik het al een keer gezien heb, en krijg je na dat het geen wat je gekeken hebt nog een reclame bericht van wil je nog verder kijken, ga dan dan naar Videoland...

Gisterenavond echt joh, Jacky Chan, in zijn jonge jaren, op film1, en als je daar naar zit te kijken, echt de effects en taal???

Ik snap niet dat wij daar jaren geleden naar hebben gekeken, maar toen wij wisten niet beter.

Die van sjakie sjaan was ook sarcastisch, zie hoe ik zijn naam tiep!
Ah oke, dat was me niet helemaal duidelijk, dacht dat je dat voor de leukigheid deed. En ik werd even verward door het deel van de reactie waarin je verwees naar videoland. Dus dacht ik dat dit deel meer serieus was.

Ik kijk ook wat meer TV, meestal 's nachts omdat ik opnames doe maar zie die reclames van VL dus ook wel. Het werkt storend, maar ja, dat is het nadeel van commerciele zenders, altijd wel ergens reclame. Net zo storend is al die reclame van programma's die ze pas over 6 weken of zo gaan uitzenden.
Dat is dus ook DE reden dat ik opneem wat ik leuk vind, dan kan ik snel doorspoelen alhoewel je toch nog soms kleine stukjes ziet dan.

Tja, v.w.b. Jacky Chan... dat is net zoiets als je nu kijkt naar de eerste Star Trek serie, dan denk je ook van "keken wij daar naar"? Zeker als je dat vergelijkt met de TNG serie en de nieuwste serie nu op Netflix.
Maar dat is gewoon omdat wij nu veel te veel verwend zijn door alle modernisering. Toen was er weinig en was dit geweldig. Zoals je zelf al zegt... we wisten niet beter.
Nu wordt er heel veel gedaan ook met computers en special effects, stukken beter. Je ziet dat verschil ook tussen de eerste Star Wars film (deel 4 dus) en de laatste nieuwe met een aantal dingen.
Eerst hadden pong en waren we heel blij. Nu vinden we games zonder mooie graphics in de meeste gevallen niks. :)

Ik heb het ook helemaal gehad met TV , Het enige waar ik hem nog voor aanzet is de online sport voor mijn vrouw. Niet dat ik dat gehuppel leuk vind maar de muziek is prettig.

Daarna film 1 afstruinen , allemaal ouwe meuk . Uit dat ding en muziek aan.
Dan af en toe voetbal , ook niet geweldig maar je kunt er heeelijk bij.slapen.
En steevast DE PERSCONFERENTIES" dat was het.

wij nemen alles op,waarvan we denken dat kan leuk zijn of het nu een serie is of een film.
maar een serie gaat niet altijd over de normale tv kanalen.
vorige serie Hunted hebben wij het eind niet van gezien want dat was alleen op videoland en dat gaat mij dan ook even te ver.
wat betreft uitzending gemist moet je ook goed uitkijken want dat is maar maximaal een week terug te kijken zonder kosten.
laatst een of andere serie kerstgezel bij max
opgenomen maar door de drukte niet aan toe gekomen blijkt de laatste aflevering op een heel andere tijd en datum uitgezonden en nu dus niet zonder kosten meer terug te kijken.
mailtje naar max gestuurd omdat we die sponseren krijg je niet een kopietje of een tijdelijke link oid nee alleen een lullig antwoord terug met de strekking "helaas pindakaas"
dus ook "helaas pindakaas" terug gestuurd op de zelfde belerende toon en lidmaatschap stopgezet.

dus ik kan me @freggel1 frustratie wel indenken.
of zorg dat alles zonder kosten terug te kijken is
of zorg dat de serie oid op de tijd en dag uitgezonden wordt die aangegeven is en logisch is.
en als we dan toch over frustratie hebben....
stop eens een keer een leuke film in de epg / tv gids te plaatsen terwijl je die toch van de buis drukt door dat #(*&*% voetjebal!!
AFCHAFFEN! dat spelletje! scheelt een hoop belasting centen

Laatst bewerkt:
stop eens een keer een leuke film in de epg / tv gids te plaatsen terwijl je die toch van de buis drukt door dat #(*&*% voetjebal!!
HELEMAAL mee eens. Wedstrijden zijn een bekend iets, er is totaal maar dan ook totaal geen reden om iets anders in de EPG te vermelden of zomaar een programma te laten vervallen omdat er toevallig iets van voetballen uitgezonden moet worden. Verschuif dat voetbal dan maar als het niet aangekondigd is.
Hoeft van mij niet afgeschaft te worden want er zijn veel liefhebbers van, maar er moet meer rekening mee gehouden worden dat er ook enorm veel niet-voetbal liefhebbers zijn.

Andere ergernissen... zijn er ook wel. Nu ben ik normaal geen taalverbeteraar daar hou ik echt niet van, maar van verkeerde voorbeelden geven in bepaalde functies dat kan echt niet.
Spreek eens een keer de klemtonen goed uit, valt me met name tegen van mensen die het zouden moeten weten zoals journalisten.
Gebeurt veel bij steden. Bij Kerkrade ligt de klemtoon op Kerk mensen, niet op rade. En een notoire misdadiger spreek je niet uit als "nootoor" of "nootoore" maar als "nootwaar" of "nootwaare", het is een Frans woord en wordt in het Nederlands ook als zodanig uitgesproken.
Idem met bijv. dressoir wat je ook geen dressoor noemt, en soortgelijke woorden.
Bijzonder opvallend tegenwoordig.... Verleden en tegenwoordige tijd in 1 zin door elkaar gebruiken. Dat is gewoon not done.
Op een forum en informeel boeit dat allemaal niet zo, we kunnen niet allemaal de taal even goed machtig zijn, maar mijn hemel, van journalisten en presentatrices (met name) mag je toch wel beter verwachten, dan sta je visitekaartje voor je zender, dan kun je dit soort fouten niet maken anders kun je er ook gewoon elke willekeurige muts neer zetten. Iets wat volgens mij al gebeurt... maar oke.

@Black Tiger daar zijn er nog meer dingen van
met de Engelse moeten bestellen op een terras bv.. we zijn in NEDERLAND ik lul toch ook geen Nederlands in Frankrijk......
of dat jeugd dat alle talen door elkaar gooit dat je eerst goed moet luisteren welke taal het is..

kunnen we hier geen "zeik" / "af-reageer" sectie maken???
lucht wel op moet ik zeggen en scheelt weer een smak pillen om me rustig te houden....

Ja met dat Engels moeten ze ook meer normaal gaan doen.
Break = onderbreking
Commercials = reclame
en zo zijn er nog een paar van die vaak gebruikten.

Hahahaha, nee, volgens mij hebben we ooit ergens een gedeelte gehad waarin dit kon, maar dat zou denk ik dan te groot worden. :)
Af en toe eens hier weg schrijven lucht inderdaad ook al op.

En dan weer lekker met aan de koffie of de borrel en fijn Netflix kijken zonder reclame. ;)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan