klantvriendelijkheid.

scubadiver

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
2 apr 2003
Berichten
910
Waarderingsscore
56
Punten
28
Leeftijd
68
Locatie
Schinnen
Kleine training in Klantvriendelijkheid.

Een drukke KLM vlucht is geannuleerd.

Er is een assertieve hostess, die echt niet op haar mondje gevallen is,

aan

?t werk met het overboeken van een lange wachtende rij passagiers.

Plotseling duwt en wringt een boze passagier zich zijn weg naar haar

desk.

Boos kletst hij zijn ticket op de desk en zegt:

"Ik MOET op deze vlucht zitten en het MOET eerste klasse zijn!!!"

De hostess antwoordt:

"Sorry mijnheer, ik zal u met veel plezier helpen, maar eerst moet ik de

mensen die voor u waren verder helpen, dus, als u achteraan wil

aanschuiven

dan zal ik u straks met veel plezier helpen."

De passagier was niet onder de indruk. Hij vroeg z??r luid, zodat de

anderen

in de rij achter hem, het konden horen:

"HEBT U ER ENIG IDEE VAN WIE IK BEN???"

Zonder aarzelen nam de hostess glimlachend haar intercom microfoon:

"Mag ik even uw aandacht, alstublieft", weergalmde haar stem door de

volledige vertrekhal, "we hebben hier een passagier aan Gate 14, DIE NIET

WEET WIE HIJ IS.

ALS IEMAND HEM KAN HELPEN OM ZIJN IDENTITEIT TERUG TE VINDEN, GELIEVE

NAAR

GATE 14 TE KOMEN!"

Terwijl de mensen in de rij voluit begonnen te lachen, liep de man

hoogrood

op, staarde naar de hostess en riep luidkeels: "FUCK YOU!!"

Zonder blikken of blozen lachte de hostess en zei:

"Het spijt me, meneer, maar OOK daarvoor moet u achter aansluiten."
 



Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan