klopt dit????

J

Japiekrekel

Dat je door de KPN niet meer verplicht word om een belbasis abbo af te sluiten voor je adsl maar dat een belbudget tegenwoordig voldoende is??

Ik lees er veel onduidelijke berichten over.

gr

Bij Demon weet ik het zeker:

Ik heb geen KPN abonnement?
Helaas kan Demon DSL Express alleen geleverd worden via een telefoonlijn met KPN Belbudget, Belbasis of Belplus abonnement. Als u geen KPN (vast) telefoonabonnement heeft kunt u geen order plaatsen.

Wat de overige providers doen weet ik niet maar gewoon even informeren.

1 ding is wel duidelijk: bij de Checklist voor ADSL bij XS4ALL wordt er met geen woord meer over soort telefoon abonnement gerept. allen dat je een telefoonaansluiting moet hebben. conclusie is dus dat dat niet meer belangrijk is.

Dat is al langer zo, alleen ondersteunden nog niet alle providers dit.
Nu er de uitspraak is dat het huurgeld voor de lijn (ik dacht iets van 6 euro) doorberekend mag worden aan de klant door KPN, doet KPN er niet meer zo moeilijk over en kunnen meer providers dit gaan aanbieden.

Als je geen vaste lijn van de KPN hebt in combinatie met een abo. voor vaste telefoon maar WEL ADSL dan brengt KPN je 9,95 EURI in rekening voor gebruik van de lijn.
Hoe dit zit met ADSL van KPN zelf weet ik niet.
Maar bij andere providers brengen ze kosten voor gebruik van de lijn in rekening sinds kort.

Originally posted by Japiekrekel
Dat je door de KPN niet meer verplicht word om een belbasis abbo af te sluiten voor je adsl maar dat een belbudget tegenwoordig voldoende is??

Ik lees er veel onduidelijke berichten over.

gr

Ja klopt ik heb ook een belbudget abbo icm xs4all lite adsl.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan