M
musli
Ik heb een andere computer gebouwd:
ASUS A7N8X de luxe mainbord (dual channel)
AMD athlon 2800+ (burton)
2 256 matched pair corsair pc 3200 400mhz
128 mb videokaart
Maar de koeling maakt veel te veel lawaai.
Mijn voeding trouwens ook.
Om nu te voorkomen dat ik hier straks met 100 processorkoelers zit en 100 voedingen om te testen welke het stilste zijn en die ook nog super koelen I V M overclokken ga ik maar eens te raden bij jullie
coolermaster jet 7 valt af ,die zit er in
q-tech 550 watt voeding valt ook af,zit er ook in
Nu heb ik heel goede berichten gehoord over zalman maar ik denk dat er ook nog andere heel goede zijn
Over voedingen heb ik eigenllijk geen idee
In iedergeval gaat deze computer weer een jaar of 2 mee en ik heb geen zin om zolang in het lawaai te zitten
PM gaat niet bij mij ,vraag me niet waarom mijn box is leeg al dagen maar toch steeds de meldin ``inbox full``
Nu heb ik de moderators hiervan al op de hoogte gebracht maar nog niks veranderd.
Dus PM voor mij naar:
musli@freemail.nl
En deze is niet vol
thanks
ASUS A7N8X de luxe mainbord (dual channel)
AMD athlon 2800+ (burton)
2 256 matched pair corsair pc 3200 400mhz
128 mb videokaart
Maar de koeling maakt veel te veel lawaai.
Mijn voeding trouwens ook.
Om nu te voorkomen dat ik hier straks met 100 processorkoelers zit en 100 voedingen om te testen welke het stilste zijn en die ook nog super koelen I V M overclokken ga ik maar eens te raden bij jullie
coolermaster jet 7 valt af ,die zit er in
q-tech 550 watt voeding valt ook af,zit er ook in
Nu heb ik heel goede berichten gehoord over zalman maar ik denk dat er ook nog andere heel goede zijn
Over voedingen heb ik eigenllijk geen idee
In iedergeval gaat deze computer weer een jaar of 2 mee en ik heb geen zin om zolang in het lawaai te zitten
PM gaat niet bij mij ,vraag me niet waarom mijn box is leeg al dagen maar toch steeds de meldin ``inbox full``
Nu heb ik de moderators hiervan al op de hoogte gebracht maar nog niks veranderd.
Dus PM voor mij naar:
musli@freemail.nl
En deze is niet vol
thanks