Die melding heb ik ook wel eens.
Wat dan helpt is op de knop te drukken, naar boven of beneden, waardoor je de kanalenlijst te zien krijgt.
Dan helemaal naar voren gaan naar het begin en dan terug, meestal helpt dat wel en is het probleem over.
Het kan ook echter zijn dat ie de lijst niet goed gepakt heeft, dat komt ook wel eens voor, wat dan kan helpen is het nakijken van je diseqc settings (indien je die gebruikt).
Ik heb gemerkt dat bij sommige lijsten dat er gewoon in zit op een of andere manier, ga je dan kijken, dan blijken dus die settings niet goed te staan.
Opnieuw instellen en opnieuw saven en dan de Dreambox herstarten kan dan oplossing brengen, soms moet je nadien dan nogmaals de settingslijst inbrengen als de diseqc settings aangepast zijn.
Ik heb het al eens gehad dat ik het 3x moest doen en zelfs bij 1 image wilde hij helemaal geen settingslijsten meer accepteren en bleef alles steeds bij hetzelfde.
De oplossing die bij mij toen werkte, was het erase.img er in pompen, daarna weer het img wat ik er in wilde hebben, en daarna de nieuwe settingslijst en toen ging het wel.
Het kan dus gebeuren dat de Dream "in de war" raakt als je vaker wat dingetjes met het ding doet, en dit kan dan op zijn beurt weer leiden tot het niet meer wensen te accepteren van een nieuwe settingslijst.
Er zijn dus zoals je ziet nogal wat opties die je kunt proberen.
Suc6.