Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Kryg opeens melding dat outlook nog maar 28 dage draait
@Saat, het nadeel met die toolkits is dat je een programma wat je wilt activeren met bijvoorbeeld Kms, je een schone installatie moet doen, en dan kms installeren en dit programma zijn werk laten doen, activeren dus.
Daarna pas het daarvoor ge?nstalleerde programma openen.
En ja er zit soms bagger bij, maar download een versie uit de nieuwsgroepen van een betrouwbare uploader, dan valt het wel mee.
In het verleden gebruikte ik ook KMSpico en kreeg ik soms de 28 dagen melding maar dit progje met de naam MS Office 2010 Genuine Lifetime Activation (x86/x64) werkt bij mij al jaren.
Er zit een leuke optie in en dat is dat je ook kan (kon) bellen naar MS voor een activerings key en dat werkte perfect.
Die activeringscode die je krijgt bestaat uit 8 rijen van elk 6 nummers en die voer je in en klaar is Kees. Mocht je ooit het besturingssysteem opnieuw installeren of Office de-installeren dan voer je de code weer in en het werkt weer.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.