frweber
Addicted Member
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
ONDERWIJZER:jan zeg mij eens wie van jullie is gisteren in mijn appelboom geklommen om appels te pikken
JAN: ik hoor u niet goed meester,hier op de achterste bank
ONDERWIJZER: dat zullen we dan wel eens zien.kom eens hier,neem plaats op mijn stoel.en ik zal aan jouw lessenaar gaan zitten en dan mag je mij een vraag stellen.
ze wisselen van plaats en jan steld zijn vraag aan de onderwijzer
MEESTER wie heeft er vanacht bij mij moeder geslapen
ONDERWIJZER:je hebt volkomen gelijk hier achteraan kun je echt niks verstaan
RABIJN
DE belasting controleur komt langs bij de synagoge.terwijl hij de boeken controleerd vraagd hij aan de rabbijn
ik zie dat u veel kaarsen koopt,wat doe je eigenlijk met het overgebleven kaars vet
goede vraag zegt de rabbijn dat sparen we op en sturen het terug naar de fabrikant.eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis kaarsen toe
en onverstoorbaar ging de controleur met een nieuwe vraag stelling verder
en hoe gaat het met de matzes(een joodse deeg waar)wat doet u met de kruimels
Ach zij de rabbijn,we verzamelen de kruimels en geven ze terug aan de fabrikant,na zoveel tijd sturen ze ons een gratis doos met matzes toe
ik begrijp het zij de controleur maar ik heb nog een vraag
wat doet u met de restanten van de besnijdenissen
RABBIJN ook hier verspillen we niks was het andwoord
we verzamelen alle stukjes voorhuid en sturen deze naar de belastingdienst en eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een lul die de boeken controleerd
JAN: ik hoor u niet goed meester,hier op de achterste bank
ONDERWIJZER: dat zullen we dan wel eens zien.kom eens hier,neem plaats op mijn stoel.en ik zal aan jouw lessenaar gaan zitten en dan mag je mij een vraag stellen.
ze wisselen van plaats en jan steld zijn vraag aan de onderwijzer
MEESTER wie heeft er vanacht bij mij moeder geslapen
ONDERWIJZER:je hebt volkomen gelijk hier achteraan kun je echt niks verstaan
RABIJN
DE belasting controleur komt langs bij de synagoge.terwijl hij de boeken controleerd vraagd hij aan de rabbijn
ik zie dat u veel kaarsen koopt,wat doe je eigenlijk met het overgebleven kaars vet
goede vraag zegt de rabbijn dat sparen we op en sturen het terug naar de fabrikant.eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis kaarsen toe
en onverstoorbaar ging de controleur met een nieuwe vraag stelling verder
en hoe gaat het met de matzes(een joodse deeg waar)wat doet u met de kruimels
Ach zij de rabbijn,we verzamelen de kruimels en geven ze terug aan de fabrikant,na zoveel tijd sturen ze ons een gratis doos met matzes toe
ik begrijp het zij de controleur maar ik heb nog een vraag
wat doet u met de restanten van de besnijdenissen
RABBIJN ook hier verspillen we niks was het andwoord
we verzamelen alle stukjes voorhuid en sturen deze naar de belastingdienst en eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een lul die de boeken controleerd