Lange mop

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Een man wil wel eens een dagje gaan duiken daarom gaat hij naar de winkel om een duikerspak te kopen. Hij komt bij de eerste winkel en vraagt: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwart duikerspak kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein rood merkje aan het pak vast."
Man: "Oh, dan laat maar. Dan zoek ik wel verder."
En de man gaat naar de tweede winkel.
Man: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwart duikerspak kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein groen merkje aan het pak vast."
De man gaat weer naar de volgende winkel.
En hij vraagt: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwart duikerspak kopen."
Verkoper: " Ja, dat heb ik, dat is dan 234 euro."
De man betaalde en ging weer naar huis. Toen hij thuis kwam kwam hij erachter dat hij ook nog een snorkel moest hebben. Dus ging hij weer naar de winkel.
Hij komt bij de eerste winkel en vraagt: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwarte snorkel kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein rood merkje aan de snorkel vast."
Man: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwarte snorkel kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein groen merkje aan de snorkel vast."
En hij vraagt: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwarte snorkel kopen."
Verkoper: " Ja, dat heb ik, dat is dan 19 euro."
De man betaalde en ging weer naar huis. Toen hij thuis kwam kwam hij erachter dat hij ook nog zwemvliezen moest hebben. Dus ging hij weer naar de winkel.
Hij komt bij de eerste winkel en vraagt: "Ik wil een paar helemaal pik, pik, pikzwarte
zwemvliezen kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein rood merkje aan de zwemvliezen vast."
Man: "Ik wil een paar helemaal pik, pik, pikzwarte zwemvliezen kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein groen merkje aan de zwemvliezen vast."
En hij vraagt: "Ik wil een paar helemaal pik, pik, pikzwarte zwemvliezen kopen."
Verkoper: " Ja, dat heb ik, dat is dan 36 euro."
De man betaalde en ging weer naar huis. Toen hij thuis kwam kwam hij erachter dat hij ook nog een duikbril moest hebben. Dus ging hij weer naar de winkel.
Hij komt bij de eerste winkel en vraagt: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwarte duikbril kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein rood merkje aan de duikbril vast."
Man: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwarte duikbril kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein groen merkje aan de duikbril vast."
En hij vraagt: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwarte duikbril kopen."
Verkoper: " Ja, dat heb ik, dat is dan 23 euro."
De man betaalde en ging weer naar huis. Toen hij thuis kwam kwam hij erachter dat hij ook nog zuurstofflessen moest hebben. Dus ging hij weer naar de winkel.
Hij komt bij de eerste winkel en vraagt: "Ik wil een paar helemaal pik, pik, pikzwarte zuurstofflessen kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein rood merkje aan de zuurstofflessen vast."
Man: "Ik wil een paar helemaal pik, pik, pikzwarte zuurstofflessen kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein groen merkje aan de zuurstofflessen vast."
En hij vraagt: "Ik wil een paar helemaal pik, pik, pikzwarte zuurstofflessen kopen."
Verkoper: " Ja, dat heb ik, dat is dan 306 euro."
De man betaalde en ging weer naar huis. Toen hij thuis kwam kwam hij erachter dat hij ook nog een duikerskompas nodig had. Dus ging hij weer naar de winkel.
Hij komt bij de eerste winkel en vraagt: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwart
duikerskompas kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein rood merkje aan het duikerskompas vast."
Man: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwart duikerskompas kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein groen merkje aan het duikerskompas vast."
En hij vraagt: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwart duikerskompas kopen."
Verkoper: " Ja, dat heb ik, dat is dan 56 euro."
De man betaalde en ging weer naar huis. Toen hij thuis kwam kwam hij erachter dat hij nog een onderwaterhorloge nodig had.
Hij komt bij de eerste winkel en vraagt: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwart onderwaterhorloge kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein rood merkje aan het onderwaterhorloge vast."
Man: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwart
onderwaterhorloge kopen."
Verkoper: "Ja, dat kan wel maar er zit een heeel klein groen merkje aan het onderwaterhorloge vast."
En hij vraagt: "Ik wil een helemaal pik, pik, pikzwart onderwaterhorloge kopen."
Verkoper: " Ja, dat heb ik, dat is dan 68 euro."
De man ging weer naar huis en eindelijk had hij alle spullen. Hij ging meteen naar het strand om alles uit te proberen. Toen hij bij de zee stond zag hij een bootje en op dat bootje zaten twee schildpadden.
En weet je wat de man toen hoorde? De ene schildpad zei tegen de andere: "Mag ik in het midden staan?"

Phoe, ik ben blij dat ik toch de helft van de mop effe voorbij gescrolled heb.;)

Hij mist nog een pikzwart duikersmes.

:)
Nr.10

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan